Melding : Internet explorer werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

conny Vercruyss

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2008
Berichten
5
Bij het openen van attachments (powerpoint en windows media player)
kan ik de attachments open klikken, maar direct daarna krijg ik melding "internet explorer werkt niet meer".
IE sluit zich dan af en herstart dan weer, dan nieuwe poging, maar idem.Dus ik kan geen enkele mail bekijken met attachment
Dit is begonnen na verwijderen van AVG (waarvan ergens nog een stukje bestand blijft hangen die ik niet wegkrijg).

Ondertussen loopt de pc supertraag, ook na schijfopruiming en defragmentatie. Heb ook al systeemherstel geprobeerd maar nutteloos.
Alsook getypte teksten verschijnen maar paar seconden later op het scherm.Heb de extra opties gebruikt om cookies enz. te verwijderen en geschieden enz.maar niets helpt.
Kunnen jullie mij uit de nood helpen ?

Heeft AVG hier me iets te maken ?
 
Je kan eens proberen je register op te kuisen met ccleaner.
 
bedoel je attachments welke je opent via een E-mail client ?
en zo ja een intern programma als bv outlook of een webclient bv gmail.
 
Inderdaad op alle soorten mails...... hotmail, gewone mail , krijg ik de melding.
Ik kan wel surfen (maar tergend traag) maar iets downloaden over google lukt dus ook niet.
Dus bij een programma downloaden krijg ik ook zelfde melding.
Gelukkig had ik ccleaner, wou upgrade van ccleaner doen, maar terug zelfde melding.
En ccleaner heeft niks veranderd aan de foutmelding.
Het heeft mij zelfs 1/2 uur gekost om op dit forum te geraken.
 
ik zou zeggen, gebruik eens firefox dan om bijvoorbeeld glary utilities te downloaden maar ik vrees dat je al niet zover komt om firefox te downloaden :S

gebruik eventueel eens IE7 in de veilige modus (zonder invoegtoepassingen) en probeer het dan nogmaals
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan