melding kan Kesenjangansosial.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

unimat

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
10
Wie kan mij helpen, als ik windows xp home opstart krijg ik de melding kan Kesenjangansosial.exe niet vinden, als ik dit weg klik dan doet windows het gewoon maar het is erg vervelend, en ik heb het idee dat de computer wat trager hierdoor is.

Gr Theo
 
unimat zei:
Wie kan mij helpen, als ik windows xp home opstart krijg ik de melding kan Kesenjangansosial.exe niet vinden, als ik dit weg klik dan doet windows het gewoon maar het is erg vervelend, en ik heb het idee dat de computer wat trager hierdoor is.

Gr Theo
www.google.nl
genoeg info tevinden + verwijdertool .
zoek en gé zult vinden..:)
 
Kijk eens met msconfig bij opstarten. Daar zie je welke programma's er allemaal opstarten. Waarschijnlijk staat dit bestand daar wel bij en kan je hem hier uitvinken.
 
maestro12 zei:
De vragensteller is meer gebaad bij een link naar een oplossing.

http://www.trendmicro-middleeast.co...?LYstr=VMAINDATA&vNav=3&VName=WORM_BRONTOK.AD
http://www.sophos.com/security/analyses/w32brontokj.html

Wellicht een idee om je systeem eens on-line te laten scannen op virussen, bij b.v. Housecall
wat ik bedoel daar mee is. als de mensen eens wat verder zoeken dan hum neus langer is dan kunnen hum zelf het probleem oplossen. daar leer je van. zo heb ik het ook moeten leren. zoek eerst zelf lukt het niet, stel dan de vraag.. beetje internetter zoek eerst zelf ff.
 
Laatst bewerkt:
massa zei:
wat ik bedoel daar mee is. als de mensen eens wat verder zoeken dan hum neus langer is dan kunnen hum zelf het probleem oplossen. daar leer je van. zo heb ik het ook moeten leren. zoek eerst zelf lukt het niet, stel dan de vraag.. beetje internetter zoek eerst zelf ff.

off-topic:
als iedereen zo slim was als jij dan was helpmij.nl ook niet nodig
helpmij.nl is er juist om te helpen
dus gewoon geven wat een ander vraagt zo houden we het ook gezellig
en de openhaard vuur voor branderige vragen het laagst
voor zover het niks met huiswerk van school te maken heeft

on-topic
maestro12 goede tips :) hoop dat het lukt met de topic starter
 
total_recall zei:
off-topic:
als iedereen zo slim was als jij dan was helpmij.nl ook niet nodig
helpmij.nl is er juist om te helpen
dus gewoon geven wat een ander vraagt zo houden we het ook gezellig
en de openhaard vuur voor branderige vragen het laagst
voor zover het niks met huiswerk van school te maken heeft

on-topic
maestro12 goede tips :) hoop dat het lukt met de topic starter
ja knul is wel goed met je.
van zoeken leer je. van vragen die zo op i-net staat word je dom van.
discursie gesloten..
 
@Unimat welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel van je vraag aangepast. "Help help help" zegt weinig over je probleem.

@Massa,
discussie (nog) niet gesloten.
Je kan ook eerst even kijken of iemand nieuw is. Daarnaast antwoorden met "zoek maar op Google", help je niemand mee het forum is daar ook niet voor. Niet iedereen kan "goed" zoeken op het internet.

Laten we het dus gezellig/leuk houden.;)
 
Laatst bewerkt:
@massa
Behoudens voorgaande reacties bedoel ik er ook het volgende mee:
huisregels zei:
Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op z'n minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden.

Iets waar jij bij je aanmelding ook mee akkoord gegaan bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan