melding: kan module nnnmmkiG.dll niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjuut

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Hallo,
Sinds deze week krijg ik bij het opstarten van m'n laptop deze melding:

Er is een fout opgetreden tijdens het laden van:
nnnmmkiG.dll.
Kan de opgegeven module niet vinden.

Ik heb geen idee waar dit over gaat of waar dit invloed op heeft. Heb de melding al op diverse zoekmachines 'gegoodled', maar kom hem nergens tegen.
Heb wel problemen met internet, zou dit hierdoor kunnen komen?
Deze problemen zijn:
1. Als ik een webadres in de balk typ, opent hij deze niet maar wel Google met dit adres er in. Terwijl ik het volgens mij toch echt in een adresbalk typ en niet in de google-zoekbalk.
2. Wanneer ik eindelijk op een site zit en ik wil doorlinken, dan krijg ik steeds de melding dat de webpagina niet gevonden kan worden. Of dat de hostnaam niet gevonden kan worden (probleem met de DNS-configuratie, wat dat ook mag betekenen).
3. Mijn hotmailpagina ziet er ineens heel anders uit, veel simpeler en onoverzichtelijker.

Ik hoop niet dat ik nu eigenlijk 4 verschillende dingen vraag. Als dat zo is dan sorry, maar ik heb gewoon nog niet zoveel verstand van computers.

Afgelopen week heb ik een paar virussen gehad. Ik heb er een aantal betaalde en onbetaalde virusscans overheen gehaald en ze geven nu allemaal aan dat er geen virus meer aanwezig is. Maar misschien dat deze problemen hier wel door ontstaan zijn?

Kan iemand me hier mee helpen? Alvast bedankt!

ja ik kan de foutmelding ook nergens vinden op google...

ben je zeker dat je geen fout ofzo hebt getypt?
Anders zou ik eens een hijackthis logje plaatsen op dit forum het is daarvoor speciaal aangemaakt en daar helpt men je verder met hijacktis logjes.

Ik vind het spijtig maar op helpmij wordt dat niet meer gedaan...

Hoi jelpot,

Bedankt voor je reactie.
Ja, ik weet zeker dat ik hem goed heb overgenomen. Had namelijk een screenprint van de melding gemaakt om dit goed te kunnen doen.
Ik ga op dat forum kijken, bedankt voor de tip.

graag gedaan;)

hopelijk vinden zij een oplossing voor jou:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan