Melding Microsoft bij Instal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
iedere keer als ik een update van een programma wil isnstaleren (Calibre) krijg ik een melding Van Microsoft Zie Bijgaande afbeelding.
Mijn vraag of iemand me kan vertellen hoe ik van deze melding afkom en weer gewoon kan instaleren. Ook bij Libre office krijg ik deze melding
Ik gebruik Win11 Home 64 Bits

Bijlagen

• afbeelding_2022-06-06_154822969.png
    afbeelding_2022-06-06_154822969.png
    34,2 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
kan je een screenshot maken van winver?

Bij deze

Bijlagen

• afbeelding_2022-06-06_164401192.png
    afbeelding_2022-06-06_164401192.png
    64,8 KB · Weergaven: 15
Dat is geen winver.
Ik vermoed dat je Windows 11 SE o.i.d. hebt?

Het lijkt erop dat als we tools/software installeren die niet uit de MS-store komt dit gezeur krijgen...
Onder Win10 probeerde MS ons iig al te dwingen om in te loggen terwijl de gratis tools als DVD speler ook zonder inloggen in een MS-account te downloaden/installeren zijn. Je moet alleen 10-20 seconden wachten en dan begint het downloaden en daarna het installeren toch gewoon... zonder inloggen dus...met enkel een lokaal Win10 account.
En nu dit gezeur bij Win11....

Het lijkt erop dat als we tools/software installeren die niet uit de MS-store komt dit gezeur krijgen...
Onder Win10 probeerde MS ons iig al te dwingen om in te loggen terwijl de gratis tools als DVD speler ook zonder inloggen in een MS-account te downloaden/installeren zijn. Je moet alleen 10-20 seconden wachten en dan begint het downloaden en daarna het installeren toch gewoon... zonder inloggen dus...met enkel een lokaal Win10 account.
En nu dit gezeur bij Win11....

Volgens mij komt dit 'gezeur' gewoon uit Windows 11 S(E). Puur bedoeld voor de voorzichtige medemens.
Ik gebruik namelijk Windows 11 en heb negens last van. Dus waar dat vandaan komt? Blijkbaar uit een dikke duim.

Laatst bewerkt door een moderator:
Fijn voor jou... daar kun je het ook bij laten...

Ik gebruik windows 11 prof en heb totaal geen last van dit soort restricties. Kan alles wat ik maar wil installeren.
Ik denk dus dat er wat anders aan de hand is.
Of is is wellicht niet als admin ingelogd, want dan kan je niets.

Laatst bewerkt:
Heb de melding uitgeschakeld. Werkt perfect nu en ben ingelogd als admin.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan