Melding "Niet alle netwerkverbindingen kunnen worden hersteld"

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirtyharry71

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2011
Berichten
43
Sinds gisteren een pc overgenomen van een kennis (met W7 Home edition) en draait allemaal leuk.
Nu staat er onderin de taakbalk dat netwerksymbool (vierkantje met drietand en rood kruis in mijn geval)
Geeft na opstarten de melding, "Niet alle netwerkverbindingen kunnen worden hersteld".

Dat zal het oude netwerk van de vorige eigenaar ijn en krijg ik niet weg.

Ik heb overigens zelf geen netwerk of wat dan ook aangemaakt....kabel internetstekker erin gedaan en werken als een trein.....wil alleen graag van dat symbool af.

b.v.d.
 
Staat er misschien in "Computer" een icoontje met een kruis erdoor? Zo ja, klik met je rechtermuisknop daarop en selecteer "verbinding verbreken".
 
Er staat idd een rood kruis door maar met de rechtermuis klik krijg ik deze twee opties..
1. problemen oplossen
2.netwerk centrum openen.

uiteraard van alles geprobeerd...maar naar mijn idee blijft ie zoeken naar een of andere verbinding van de vorige eigenaar.
 
Ik denk dat ik niet duidelijk genoeg heb gezegd wat ik bedoelde (ligt aan mij, hoor ).
Klik op de Start-knop, dan op "Computer" en daar zou een icoontje kunnen staan met een rood kruis erdoor.
P.S. Heeft u ook problemen met ed website van Helpmij?
 
Er staan bij "computer" een X een Y en een Z schijf met ook een rood kruis inderdaad.
Heb deze nog niet kunnen verwijderen...
Misschien kun je er wat mee?
 
Ziet het eruit als het icoontje bij de pijl, alleen dan met een kruis erdoorheen?
plaatje
Klik dan eerst de schijf aan (1 x klikken!) en klik dan met de rechtermuisknop erop en klik dan op "Verbinding verbreken" (ongeveer halverwege, boven kopiëren)
 
Ziet het eruit als het icoontje bij de pijl, alleen dan met een kruis erdoorheen?
plaatje
Klik dan eerst de schijf aan (1 x klikken!) en klik dan met de rechtermuisknop erop en klik dan op "Verbinding verbreken" (ongeveer halverwege, boven kopiëren)
 
Nee, dit icoontje staat onderin de taakbalk........moet denk ik een pc voorstellen met een rood kruis er doorheen.
Als je er met de muis op gaat staan, zonder te klikken, verschijnt de tekst,
" Niet verbonden-Er zijn geen verbindingen beschikbaar" ..........simpelweg verwijderen is me nog niet gelukt.

Ook al tig keer bij netwerken en alle verwante artikelen gekeken, maar helaas.
 
Sorry :eek:, ik was er vergeten bij te zetten dat dit over de icoontjes in "Computer" (via "Start") gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan