• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

melding: Not enough memory

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenie85

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2007
Ik krijg regelmatig een melding als ik in Excel een grote print wil uitdraaien.

de melding is alsvolgt: "Not enough memory"

Weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb 2gb werkgeheugen dus daar zal het niet aan liggen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Hoeveel geheugen gebruikt Excel op zo'n moment in task manager?

Draaien er dan nog andere geheugenintensieve taken? Misschien zonder dat je het weet (zie task manager).

Hoeveel geheugen gebruikt Excel op zo'n moment in task manager?

Draaien er dan nog andere geheugenintensieve taken? Misschien zonder dat je het weet (zie task manager).

Ik heb voor de rest Outlook open staan. Excel verbruikt op dar moment zo'n 75mb

Wat versta je onder "een grote print uitdraaien"?

Wilde gok, kan het zijn dat die melding betrekking heeft op het printergeheugen? Jaren geleden toen ik zelf een eenvoudige laserprinter had (met weinig geheugen) kreeg ik ook wel eens een melding over geheugenproblemen bij het printen.

Ik zeg niet dat dat bij jou het geval is, maar het is een mogelijkheid.

Wilde gok, kan het zijn dat die melding betrekking heeft op het printergeheugen? Jaren geleden toen ik zelf een eenvoudige laserprinter had (met weinig geheugen) kreeg ik ook wel eens een melding over geheugenproblemen bij het printen.

Ik zeg niet dat dat bij jou het geval is, maar het is een mogelijkheid.

Ik print hem zeg maar naar een Excel bestand. Kan dat enig invloed hebben op mijn printer? Mijn Collega's kunnen hem wel uitprinten in een Excel bestand en dat terwijl ze meer processen open hebben staan dan mij.

Hoi,

Bedrijfssoftware om .......

Op het werk krijg ik ook wel eens zo'n melding. Ik heb me laten vertellen, dat dit dan komt door de netwerkbelasting. Als collega's zware taken vervullen op de pc of ook printopdrachten hebben gegeven, wordt het hele netwerk traaaaag. (Gelukkig krijgen we volgende maand glasvezel :)).

Albatros

Hoi,

Op het werk krijg ik ook wel eens zo'n melding. Ik heb me laten vertellen, dat dit dan komt door de netwerkbelasting. Als collega's zware taken vervullen op de pc of ook printopdrachten hebben gegeven, wordt het hele netwerk traaaaag. (Gelukkig krijgen we volgende maand glasvezel :)).

Albatros

Of glasvezel bij jullie helpt weet ik niet, want wij hebben sindsdien ook regelmatig problemen, door de glasvezel. Maar dat hoeft niet persé bij jullie ook te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan