melding: onbekende fout

• Onderwerp starter Onderwerp starter tom1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tom1

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
LS, al enkele dagen lukt het niet om mijn mail op te halen. ik krijg de meldling 'bezig met ontvangen is een fout 0X80040600 opgetreden: onbekende fout 0X80040600. ik gebruik microsoft office outlook. Wie heeft raad?

oeps!!
, ik heb alle stappen doorlopen, maar er rolt als eindresultaat bij de zoekopdracht niet één scanpst.exe uit, maar er verschijnen 13 zoekresultaten met de naam scanpst.exe. Wat nu?

Dat is inderdaad heel erg "oeps"...
Ik heb het hier ook even gedaan (dat zoeken), Windows XP/Office 2007, maar er is er hier maar één, in C:\Program Files\Microsoft Office\Office12 ...... Het bestand scanpst.ex is 37 kB groot (misschien kun je het daaraan herkennen)
Of heb je meerdere versies van Office op de PC staan?

Welk OS en welke Office gebruik je?

het os is xp pro en er zit office 2003 op. Helpt dat?
ik werk op dit moment vanaf een notebook, omdat die foutmelding op mijn gewone pc echt alles verstoord. een opdracht geven en de hele zaak komt muurvast te zitten. vandaar. ik vergat nog te zeggend at er een office programma op zit.

Laatst bewerkt:
ik heb net de probleem pc opgestart gekregen. ter aanvulling op mijn eerdere bericht: 1 scanpst 47 kb zit opgeborgen in program files en de andere 12 in XP\I386\win9xmij\mpi en die vareeren in grootte van 289 kb tot 310 kb. helpt dat?

zit overigens even te kijken naar die link met een reparatieprogramma. Dat ziet er goed uit. Ga ik morgen proberen. wellicht dunt dat programma ook die 12 andere scanpst bestanden uit. ik laat nog van me horen. voor zover dank

Laatst bewerkt:
OK, die onder Program Files (in Microsoft OFFICE11 ?) is de ware....
Dat XP\I386 bestand is een backup voor XP (als je geen CD hebt)
Begrijp alleen de Win9X niet... is XP als update over Win98 gezet? Is verder niet belangrijk......

in het kader wordt vervolgd.
Veel gehannes, maar...het probleem is opgelost. Met behulp van scanpst.exe. met een grootte van 47 kb die bovenaan de opbrengstlijst van13 prijkte. Mijn netwerkverbinding ligt er te pas en te onpas uit, dus ik kon niet meer bij de prima verwijzing naar dat programmaatje.
Het duurde een ferme tijd , maar het probleem is eruit gehaald en alles doet het weer zonder vastlopers. Ik zit nu alleen nog met 12 scanpst.exe met een grootte van 289 tot 310 kb en een extensie 'cab'. Je stelde al dat dit schauwbestanden zijn , maar is een hoeveelheid van 12 niet wat veel en kan ik die niet zonder veel vervolgschade deleten.
Ik kom nog met een nieuwe vraag in een nieuw te openene discussie: Hoe kan ik van deze haparende vaste pc mijn persoonlijke mail ( ik zag door voorgaand probleem dat ik 101 mappen had en 11862 items) op een cd branden, zodat ik die niet meer kwijt kan raken, alsook mijn adressenlijst kan overzetten naar een notebook.
dank voor de eerdere bijstand en ik geef de melding dat dit probleem goed is opgelost.
vr grt
tom1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan