in het kader wordt vervolgd.
Veel gehannes, maar...het probleem is opgelost. Met behulp van scanpst.exe. met een grootte van 47 kb die bovenaan de opbrengstlijst van13 prijkte. Mijn netwerkverbinding ligt er te pas en te onpas uit, dus ik kon niet meer bij de prima verwijzing naar dat programmaatje.
Het duurde een ferme tijd , maar het probleem is eruit gehaald en alles doet het weer zonder vastlopers. Ik zit nu alleen nog met 12 scanpst.exe met een grootte van 289 tot 310 kb en een extensie 'cab'. Je stelde al dat dit schauwbestanden zijn , maar is een hoeveelheid van 12 niet wat veel en kan ik die niet zonder veel vervolgschade deleten.
Ik kom nog met een nieuwe vraag in een nieuw te openene discussie: Hoe kan ik van deze haparende vaste pc mijn persoonlijke mail ( ik zag door voorgaand probleem dat ik 101 mappen had en 11862 items) op een cd branden, zodat ik die niet meer kwijt kan raken, alsook mijn adressenlijst kan overzetten naar een notebook.
dank voor de eerdere bijstand en ik geef de melding dat dit probleem goed is opgelost.
vr grt
tom1