melding ongelezen emails in gebruikersscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

TeknoBel

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2003
Wanneer ik mijn computer opstart kom ik eerst in mijn gebruikersscherm. Ik heb 3 accounts op de computer (Windows XP).

Onder mijn naam staat regelmatig:
"er zijn x ongelezen emails".

Wanneer ik hierop klik komt er in een geel kadertje ook nog eens dat emailadres (hotmail) met naam te voorschijn !!! Terwijl ik dat emailadres liever geheim had willen houden !

Hoe krijg ik dat weg ? Kan ik het tenminste aan een ander emailadres koppelen ? Maar liever dat windows me hier helemaal niet attent op maakt dus.

Dringend !!!!!! :eek:

Ik ken het probleem.
Dit wil zeggen dat ge de laatste keer dat ge u emailberichten bij msn hebt gelezen ze niet allemaal hebt opengedaan.
Die ongelezen bleven dat zijn de aantallen die in je welkomstscherm staan.
Lees alle emailberichten en dan is het gedaan.
Hoe je het verder weg krijgt weet ik ook niet.

Gebruik TweakUI. Installeer het. Vervolgens start je het. Druk in het linkervenster op Repair. Selecteer vervolgens in het lijstje Repair unread mail count. Druk op Repair now en het is geregeld. ;-) Is dat met spoed genoeg?

Oef ! Het is weg. :)

Er stonden inderdaad nog enkele mailberichten in mijn "ongewenste email-map". Die MOET ik blijkbaar ook eens openen...

Als ik nu straks afsluit met een ander hotmailadres en ik lees daar een berichten niet, gaat ie dan ook die melding geven, of is dat alleen bij dat specifiek emailadres ?

En het programma TweakUI... Wist dat die melding één keer, of komt die melding dan nooit meer ?

Bedankt Jean en Joren in ieder geval voor de snelle hulp ;)

Volgens mij wist TweakUI de melding 1 keer. Je kan het volgensmij ook wel permanent uitschakelen. Dat zou ik dan even op moeten zoeken. Wil je dat weten?

MSN niet gelijktijdig met windows laten opstarten en de melding komt niet meer.
B.Kat

Om de email-notificate functie te blokkeren; doen we de volgende ''fix'' (ja ik ben een opleiding aan het doen tot QH op ASO):

1. Ga naar start, en druk op uitvoeren. Typ control userpasswords2 en druk op Ok. Druk vervolgens op Geavanceerd, en dan op Wachtwoordbeheer. Verwijder het ene emailadres, of allemaal, het is maar net wat je wil.

2. Start TweakUI. Ga naar Repair, en selecteer Repair unread mail count. Druk op Repair.

3. Vervolgens druk je op het plusje voor Logon (nog steeds in TweakUI). Selecteer Unread mail. Haal het vinkje weg bij Show unread mail on Welcome screen. Herstart je computer en kijk of het er niet meer staat.

4. Staat het er nog steeds? Download dan dit bestandje en voeg het aan je register toe.

---ONGEDAAN MAKEN---
Wil je toch weer wel de mail-counter zien? Dan kan je het vinkje in TweakUI weer voor Show unread mail on Welcome screen (via Logon>Unread Mail). Als je ook/of het registerbestandje hebt gebruikt, dan download je dit bestandje en voeg je het aan je register toe.

Joren 007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan