Melding op buroblad van Youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

carel63

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2012
Hallo,

ik weet niet of dit de juiste plek is
maar sinds kort heb ik op mijn buroblad een melding van Youtube dat ze medlingen willen maken, dit kan ik ''blokkeren'' of ''accepteren''
ik blokkeer dat, maar ik heb ook dit, zie bijlage
dit krijg ik niet weg, het verdwijnt ook weer en dan is het er weer.
Het blijft ook bovenop staan als ik een venster open heb.
Ik kijk wel veel YT op de pc, ik weet niet of dat dit er mee te maken heeft.
ik heb nergens iets aangepast bij YT.

Groet Karel

Bijlagen

• 1.JPG
    1.JPG
    11 KB · Weergaven: 27
Welke browser gebruik je?

Doet u de computer wel eens helemaal uit in plaats van slaapstand of Snel opstarten? Misschien wordt het daarom wel niet goed doorgevoerd. Klik in ieder geval eens op Meldingen in het systeemvakje, rechts onder op de taakbalk en al dan niet ingeklapt zijnde en kies daar bovenaan voor Meldingen beheren. Onderaan bij de instellingen staan de partijen waarvan u meldingen kunt krijgen en deze kan u daar naar keuze uitschakelen.

Heb je meldingen nu uitgeschakeld zoals in post 3 aangegeven?

Heb je meldingen nu uitgeschakeld zoals in post 3 aangegeven?

ja ik heb alles uitgeschakeld

enja hup daar is de melding weer
zie bijlage

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    16,3 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Dat is anders dan in de eerste afbeelding. Dan is het afkomstig van YouTube. Druk je gewoon op blokkeren. Kijk eens met CCleaner > Gereedschap > Opstarten of YouTube onder opstarten staat en schakel die daar uit.

Kan ook met Ctrl+Alt+Delete > Taakbeheer > tabblad Opstarten en daar YouTube uitschakelen (rechtermuisknop)

Laatst bewerkt:
Dat is anders dan in de eerste afbeelding. Dan is het afkomstig van YouTube. Druk je gewoon op blokkeren. Kijk eens met CCleaner > Gereedschap > Opstarten of YouTube onder opstarten staat en schakel die daar uit.

Klopt de eerste afbeelding verscheen oop mijn buroblad
tot nu toe niet
de tweede komt af en toe ook in beeld

Ccleaner heb ik niet
wel Glary Utilities 5

Glary Utilities heeft ook een Opstart manager zat altijd onder > Optimaliseren.

Ja, goed, die laatste mededeling kun je altijd krijgen als je YouTube gebruikt. Die eerste is vreemd. Heb je een account bij YouTube? Dan daar de instellingen nakijken.

Laatst bewerkt:
Als je veel YouTube bezoekt, dan ben je vast ook wel bekend met de links die in de beschrijving, onder de video, om aandacht vragen. Via deze links kan, direct of indirect via bijvoorbeeld tweaks, malware verspreid worden. Doe daarom een goede controle en nu je alles wat opstart controleert zou ik vooral een lijst laten opstellen met AutoRuns en alles wat je niet kent opzoeken met Google en in de forums van de zoekresultaten. De volgende keer dat je een lijst laat opstellen dan zijn nieuwe ingangen groene regels dus dat is duidelijker. Rode en paarse regels zijn programma's zonder certificaat en van een onbekende uitgever. Ik vertrouw meer op eigen waarneming via AutoRuns dan op Malware en Spyware scanners.

Als je veel YouTube bezoekt, dan ben je vast ook wel bekend met de links die in de beschrijving, onder de video, om aandacht vragen. Via deze links kan, direct of indirect via bijvoorbeeld tweaks, malware verspreid worden. Doe daarom een goede controle en nu je alles wat opstart controleert zou ik vooral een lijst laten opstellen met AutoRuns en alles wat je niet kent opzoeken met Google en in de forums van de zoekresultaten. De volgende keer dat je een lijst laat opstellen dan zijn nieuwe ingangen groene regels dus dat is duidelijker. Rode en paarse regels zijn programma's zonder certificaat en van een onbekende uitgever. Ik vertrouw meer op eigen waarneming via AutoRuns dan op Malware en Spyware scanners.

Ok
ik dat Autoruns doen

oja
ook mss vermeldingswaardig
ik zie regelmatig het blauwe wieltje draaien, alsof er iets gaande is

Laatst bewerkt:
Goed. Het duurt dan wel even, want de lijst van alles wat opstart is lang. Kijk vooral eerst bij de categorie "Browsers" of je in Firefox niet toevallig een invoeg toepassing geïnstalleerd hebt staan die YouTube makkelijker maakt.

oja
ook mss vermeldingswaardig
ik zie regelmatig het blauwe wieltje draaien, alsof er iets gaande is

AutoRuns biedt volledig uitsluitsel over wat de computer doet. Misschien kom je ook wel veel onnodige dingen tegen.

Iedereen kan altijd terug gaan naar een systeemherstelpunt, via Systeemherstel, van voordat er iets afwijkends gebeurde en zou je malware vinden, dan het best van allerlei accounts de wachtwoorden weer eens wijzigen. Ik gebruik YouTube ook veel en heb er video's maar mijn computer reageert niet op deze manier. Tegen reclames heb ik geen "YouTube add-on" maar gewoon add blockers.

Goed. Het duurt dan wel even, want de lijst van alles wat opstart is lang. Kijk vooral eerst bij de categorie "Browsers" of je in Firefox niet toevallig een invoeg toepassing geïnstalleerd hebt staan die YouTube makkelijker maakt.

Ik kom alleen twee Mozilla vermeldingen tegen, maar kom er niet echt uit

Je geeft überhaupt heel weinig aan. Heb je wel een account bij YouTube? Heb je wel een Securityscan gedaan?
Quoten hoeft niet, immers deze teksten staan al in de voorgaande post.

daar is het kleine pop upje weer, niet weg te krijgen
maar verdwijnt weer gewoon later

Bijlagen

• 2.JPG
    2.JPG
    10,9 KB · Weergaven: 15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan