melding op scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
goede dag

Ik krijg de laatste tijd steeds een melding op mijn scherm, ik klik hem dan weg maar na ongeveer een 15 a 20 min komt hij weer.

wat betekend dit en hoe krijg ik dat weg.

melding.JPG

bij voorbaat dank.

Ok, er is malware geweest, maar mogelijk is die ondertussen verwijderd maar de aanroep ervan staat nog in Windows (vandaar de foutmelding dat het bestand niet gevonden kan worden).

Goed plan om eerst die malware scans te doen en te kijken of het probleem dan weg is.
Indien niet, dan AutoRuns.exe downloaden, opslaan, rechtsklikken en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren". Natuurlijk op Agree klikken, daarna.
Na het scannen van AutoRuns aldaar via Ctrl+F toetscombinatie zoeken naar qkdl.exe en die dan uitvinken. Via F3 verder zoeken en uitvinken totdat alle aanroepen zijn uitgevinkt.
Overigens zou ik verwachten dat deze aanroep, gegeven het "na 15 minuten komt het weer terug" verhaal te vinden is tabblad Scheduled Tasks, maar kijk daar pas nadat je alle aanroepen ervan eerst in tabblad Everything hebt uitgevinkt (zie vorige regel).

Tijs.

halllo

Ik denkt dat hij weg is, heb een scan uitgevoerd met dat adw scan programma, ik zag in het log bestand dat hij een hoop verwijderd
heeft, krijg nu geen melding meer dus even afwachten
anders kan ik altijd nog de tweede optie doen.
in ieder geval bedankt.

Verplaatst van Win 7 naar deze sectie.
Succes verder met je vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan