Melding over subquery

Status
Niet open voor verdere reacties.

WillemV

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Hallo allemaal,

Ik ben bezig een database te maken voor de meterstanden en heb als voorbeeld een mdb van OctaFish 'Lopende_Totaal_meterstanden' gebruikt.
Ik gebruik Access 2003.
Alles werkt voor mijn gevoel goed, alleen als ik de query qmeterstanden open, geeft hij de melding 'Deze subquery kan maximaal één record als resultaat hebben'.
Ik heb het originele bestand ook uitgeprobeerd en dat ging goed totdat ik de data in de tabel ging vullen.
Toen kwam de melding ook te voorschijn.
Heeft iemand een idee waar dat aan ligt?
Bij voorbaat dank
Willem

Laatst bewerkt:
Dan zou ik moeten zien wat je aan de db hebt veranderd. Want het origineel doet het dus :)
Kun je er een voorbeeldje van maken?

Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik wil de database wel posten maar ik weet nog niet hoe.
Ik heb het origineel ook gebruikt en in de tabel tien records toegevoegd en prompt kwam de melding.
Ik hoop dat u hier wat aanheeft.

Willem

Laatst bewerkt:
Nee, daar heb ik niks aan. Probeer de db eerst te comprimeren, en hem daarna te zippen. Met Winrar kun je hem eventueel in brokken van 100kb splitsen, als hij na comprimeren en zippen nog te groot is.

Je hebt wat lopen rommelen met gegevens, en een paar (bijna) lege records ingevoerd zonder datum. Dan kan de query niet goed uitgevoerd worden, want die gebruikt datums voor de totalen. Die records heb ik er uitgegooid, en nu doet-ie het weer.

Bijlagen

Hallo,

Ik heb inderdaad de tabel niet goed gecontroleerd na het importeren vanuit Excel 2003.
In de eerste instantie dacht ik hoera, maar toen ik door de query heen scrolde gaf hij weer die melding.
Maar de andere query's werken goed.
Ik ga in ieder geval de data in een ander tabel intypen in plaats van importeren mischien gaat het dan goed.
Bedankt in ieder geval voor de hulp.
Willem

Laatst bewerkt:
Hallo,

Het is helemaal gelukt. Ik heb de data er opnieuw ingevoerd en alles werkt goed.
Bedankt voor de hulp.
Nu wil ik de boel als opgelost aanmerken maar ik kan tot op heden niet vinden waar ik dat moet doen.
In de handleiding staat dat er rechtsonder een mogelijkheid moet zijn, maar nogmaals ik zie het niet.

Willem

In de blauwe balk zit een knop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan