• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Melding overschrijden datum bij opstarten PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jhon van der Bo

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2002
Ik heb een database in excel met vervaldatums. De cellen met de overschreden datum kleurt in (voorwaardelijke opmaak). Bij het openen van de sheet kontroleert een macro op kolom Q op de datum die daar staat en vergelijkt deze met de huidige datum (systeemdatum), bij overschrijding krijg ik een melding (MsgBox).

Is het nu ook mogelijk om een melding te krijgen van de overschreden datums ZONDER deze database te openen. Dus dat ik bij het opstarten van de PC een melding krijg dat een datum is overschreden?

Jhon van der Bolt

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Jhon van der Bo, Zoals jij niet kan zien hoeveel koekjes er in de trommel zitten voordat je 'm openmaakt, kan een computer niet 'zien' of een 'bepaalde datum overschreden is'. Dus beredenerend vanuit de Excel-sectie van Helpmij zou ik zeggen dat dit niet kan.

Groet, Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan