Melding pagina verlaten laten verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

janh65

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Kan iemand mij helpen om dit berichtje niet meer te laten zien?

Bijlagen

• wp.jpg
    wp.jpg
    23,9 KB · Weergaven: 104
Kennelijk heb je ergens in een tekstveld van de betreffende web-pagina iets ingetikt en wil je dan die pagina verlaten. Dat zit dus in die web-pagina zelf.

@Janh65 : en mocht je dat hier op de Helpmij willen ervaren, typ dan maar een stuk of 3 letters in een volgend bericht en verstuur het bericht niet, maar sluit de Helpmij af met het Windows kruisje rechtsboven.

Ik krijg het regelmatig op verschillende pagina's, niet op één, daarom is het zo irritant.

Ja, dat begrijp ik, maar daarom gaf ik je het voorbeeld van de Helpmij. Kennelijk 'doe' jij iets op een bepaalde pagina, waardoor die pagina nog een vervolg nodig heeft, welk verwacht vervolg jij dan (kennelijk) niet geeft, reden waarom je die melding krijgt.

Ik snap er nog steeds niks van, ik heb op een link gedrukt en soms krijg ik dan een melding en soms niet. Kijk maar naar het plaatje, ik druk op een link, ik doe verder helemaal niks, en dan komt er weer die melding. Een paar minuten later probeer ik het weer, en dan komt er geen melding. Leg mij dat maar eens uit, overigens heb ik het op deze pagina nog niet meegemaakt.
vi.jpg

Dat is mogelijk zoeken naar een speld in een hooiberg. Handiger is wellicht om IE even naar zijn beginwaardes terug te zetten.

Klik op het tandwieltje rechtsboven en vervolgens op "internetopties", dan kies je voor het tabblad "geavanceerd" en tot slot kies je onderin "opnieuw instellen..."

Is het probleem dan nog niet opgelost, dan begin ik aan Malware te denken. Scan jij je systeem regelmatig met (bijv.) Mbam?

Laatst bewerkt:
Is toch een hardnekkig probleem, ik het de instellingen van IE opnieuw ingesteld en MBAM laten draaien, maar het blijft terugkomen.

Gelet op je andere probleem (deze dus) begin ik nu toch ook aan een virus te denken. Teneinde dat uit te sluiten zal je helaas naar een ander forum moeten : Nucia. Daar kun je logjes van je systeem plaatsen en word je dan van een eventueel virus af geholpen. Echter, gelet op je probleem met Office, zou ik als het mijn machine was, de bestanden veilig stellen op een externe hdd en Windows er even fris op zetten / opnieuw installeren na het formatteren van de C schijf. Kost een uurtje en daarna een uurtje of zo voor de andere programma's, maar dan is de machine schoon en snel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan