Melding SCSI/Raid-hostcontroller gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nico Oussoren

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2002
Ik krijg bij het opstarten nieuwe hardware (SCSI/Raid-hostcontroller) gevonden maar drivers zijn niet te vinden. (geldt voor automatische installeren maar ook als ik verschillede cd's met drivers aanbied.)
Ik krijg de foutmelding AADSNKWP IDE Controller niet geïnstalleerd. Nu heb ik NERO en DEAMON tools opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft.

Wie kan mij verder helpen.
Groet Nico

Sorry, maar ik heb geen glazen bol...................

- er moet een gebeurtenis aan voorafgegaan zijn voordat jij die melding voor het eerst kreeg? Het lijkt mij niet dat deze boodschap zomaar uit de lucht komt vallen?
- merk en type moederbord?
- is Windows kort daarvoor er opnieuw opgezet?
- waarom Nero en Deamon opnieuw geïnstalleerd?

Laatst bewerkt:
SCSI/Raid-hostcontroller

Ik weet niet wat er heeft plaatsgevonden. Wel is het zo dat ik problemen heb gehad met mij videokaart. Deze heb ik nu vervangen en het probleem met de drivers is echte gebleven. :evil:
Ik heb NERO en Deamon op nieuw geïnstalleerd omdat ik in het verleden daar eens dezelfde problemen mee gehad heb. (Driverproblemen)
Ik heb een 775Dual-VSTA moederbord.
En voor extra hardschijven heb ik een Ultral 133 ATA/133 Controller.

Het is maandagochtend...................
Laat ik nou denken dat íe alleen de socket, OS en type processor noemde................ :evil: :p

Ik krijg bij het opstarten nieuwe hardware (SCSI/Raid-hostcontroller) gevonden maar drivers zijn niet te vinden. (geldt voor automatische installeren maar ook als ik verschillede cd's met drivers aanbied.)
Ik krijg de foutmelding AADSNKWP IDE Controller niet geïnstalleerd. Nu heb ik NERO en DEAMON tools opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft.

Wie kan mij verder helpen.
Groet Nico

Nu alleen nog even naar de site van Asrock en daar rondneuzen voor moederbord / chipsetdrivers.

Laatst bewerkt:
Ik ben er nog niet verder mee aan de slag gegaan. Ik klik de melding weg dat werkt ook. Zal toch eens kijken of ik het met de divers kan oplossen.

Probleem opgelost, ik heb namelijk een nieuwe PC aangeschaft.
Met dank voor de reacties
Nico Oussoren

Welja hebben een driver probleempje en kopen gelijk maar een nieuwe pc. In wat voor wegwerp maatschapij leven we? Ben eigenlijk wel benieuwd naar de gemiddelde gebruiksduur van een thuis pc tegenwoordig. Zal wel niet erg lang zijn want na een half jaar zit er zoveel spyware op dat hij niets meer doet, en dan kopen we gewoon weer een nieuwe.

Sorry van deze opmerking maar kan me daar mateloos aan ergeren dat men tegenwoordig gewoon maar een nieuwe koop. En dat geld niet alleen voor pc's.

Groetjes Erik Rothuis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan