melding "setting is out of range" bij opstarten computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Goedemorgen allemaal,

Ik heb een hp pavilion f1703 (17 inch) beelscherm en dit werkt nu al ruim een half jaar goed met dezelfde instellingen .(1024x768 60 Hz).

Nu kreeg ik vorige week voor het eerst een foutmelding toen ik mijn computer aanzette. Hij gaf de volgende foutmelding en er was vervolgens niks meer mee te beginnen, alleen de foutmelding en voor de rest een zwart scherm.
"pc video resolution setting is out of range
recommended 1280x1024 60 Hz"

Ik heb de computer met de aan/uit knop weer uitgekregen en bij het opnieuw opstarten deed hij het wel goed. Als ik deze aanbevolen settings gebruik vind ik het veel te klein allemaal.

wie weet raad.

groetjes
Debby

Geplaatst door deb's
Goedemorgen allemaal,

Ik heb een hp pavilion f1703 (17 inch) beelscherm en dit werkt nu al ruim een half jaar goed met dezelfde instellingen .(1024x768 60 Hz).

Nu kreeg ik vorige week voor het eerst een foutmelding toen ik mijn computer aanzette. Hij gaf de volgende foutmelding en er was vervolgens niks meer mee te beginnen, alleen de foutmelding en voor de rest een zwart scherm.
"pc video resolution setting is out of range
recommended 1280x1024 60 Hz"

Ik heb de computer met de aan/uit knop weer uitgekregen en bij het opnieuw opstarten deed hij het wel goed. Als ik deze aanbevolen settings gebruik vind ik het veel te klein allemaal.

wie weet raad.

groetjes
Debby

Niemand die dit herkend of weet wat dit is??

alvast bedankt
debby

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan