jobo182
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 apr 2004
hallo,
vanmorgen tijdens het starten van mijn pc verscheen deze melding, zie bijlage
nu had ik gisteren een optionele update (C Media Electronics Incorporation - Sound - C-Media AC97 Audio Device) opgehaald via de windows update site, omdat ik dacht deze nodig te hebben voor mijn geluidskaart (Realtec AC97)
maar na installatie daarvan had ik dus geen geluid meer;
Deze update via de software verwijderd en ik had weer geluid.
Maar nu dus die melding tijdens het starten van de pc.
Ook zie ik nog bij software nog steeds staan: C-media WDM audio-driver; terwijl ik die gisteren al verwijderd had.
Heb al via Google gezocht en gelezen dat het dus met die C-Media update te maken had of met spyware,
Ad-Aware laten draaien, maar niets gevonden.
Wat kan ik nu doen, behalve op OK te klikken, zodat die melding niet meer verschijnt ?
Ik heb geen drivers (cdrom) van mijn geluidskaart, omdat ik een recovery systeem heb en die geluidskaart is geintegreerd op het moederbord.
groetjes, John
(WXPhome+SP2)
vanmorgen tijdens het starten van mijn pc verscheen deze melding, zie bijlage
nu had ik gisteren een optionele update (C Media Electronics Incorporation - Sound - C-Media AC97 Audio Device) opgehaald via de windows update site, omdat ik dacht deze nodig te hebben voor mijn geluidskaart (Realtec AC97)
maar na installatie daarvan had ik dus geen geluid meer;
Deze update via de software verwijderd en ik had weer geluid.
Maar nu dus die melding tijdens het starten van de pc.
Ook zie ik nog bij software nog steeds staan: C-media WDM audio-driver; terwijl ik die gisteren al verwijderd had.
Heb al via Google gezocht en gelezen dat het dus met die C-Media update te maken had of met spyware,
Ad-Aware laten draaien, maar niets gevonden.
Wat kan ik nu doen, behalve op OK te klikken, zodat die melding niet meer verschijnt ?
Ik heb geen drivers (cdrom) van mijn geluidskaart, omdat ik een recovery systeem heb en die geluidskaart is geintegreerd op het moederbord.
groetjes, John
(WXPhome+SP2)