melding unexpected error

Status
Niet open voor verdere reacties.

vhg900

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Hallo,

Ik krijg bij het opstarten (Vista) een popup met de melding unexpected error en het woord quitting. Ik moet dan op OK drukken en dan gaat de opstartcyclus wel door. Heel snel volgt er dan nog een popup die ik niet kan lezen (zo snel weg).

Hoe kom ik nu te weten waardoor deze melding verschijnt? Is wel lastig want ik moet er bij zijn om de PC op te laten starten, immer ik moet op OK drukken van de popup.

Gaarne hulp, bedankt!

kan je eens een screenshot maken van de melding of een foto ervan en dan hier posten aub...

kan je eens een screenshot maken van de melding of een foto ervan en dan hier posten aub...

Hoi Jelpot,

Hier is de bijlage. Hoop dat je kan helpen.

Alvast bedankt, groet,

Bijlagen

• unexpected-error.jpg
    unexpected-error.jpg
    6,2 KB · Weergaven: 31

Misschien helpt het als ik je vertel dat ik de melding nogal snel krijg na het inloggen op mijn gebruikersaccount (ook bij een andere gebruikersaccount op m'n notebook) en het verdwijnt pas als ik op OK heb geklikt. Het opstarten stopt eventjes en gaat dan weer door. Ik heb al eusing registry cleaner gebruikt maar dit helpt niets.

Ik heb het trouwens niet als ik in veilige modus het notebook opstart (DELL XPS 1530)

groet,

ok, je hebt het dus nadat je op je gebruikersaccount hebt geklikt en dus wordt ingelogd...

Heb je al een virusscan uitgevoerd?(ik weet niet wat je hebt, avg, norton, bullguard, ...)

en scan je pc ook eens met malwarebytes en superantispyware

Ik heb de 2e popup iets beter kunnen bekijken, deze verdwijnt nogal snel. Ik kon iets lezen over een zin met onverwerkte uitzondering... enz.

Kan je hier iets mee? Ik heb trouwens McAffee verwijderd. Want ik kon daarmee niet meer scannen :confused: en het abonnement liep eerdaags af. Zal AVG installeren en een scan doen.

Ik kreeg het idee dat het te maken had met McAffee, maar nee hoor, na het inloggen weer die popup met die melding

Raar niet? Bedankt voor je hulp tot zover, groet,

ok, scan dan eventjes met avg maar ook zeker eens met de boven genoemde programma's :thumb:

met die beperkte info van je 2e popup kan ik niet zoveel :confused:

Hoi Jelpot,

Ik heb het anders opgelost...

Na scans van McAffee en AVG waarin niets werd ontdekt, spyware scans en registry scans die ook niet hielpen heb ik een systeem restore gedaan die als partitie op m´n Dell XPS 1530 was geinstalleerd. Ging prima, kost wel wat investering in tijd om programma´s weer te installeren maar ik heb weer een schoon systeem!

Ben nu bezig om regelmatig een herstelpunt aan te maken. Ik heb gemerkt dat Vista dat niet automatisch doet zoals XP. Ook het bewaren van herstelpunten gaat anders in Vista. Waarom weet ik niet.:confused:

Anyway, bedankt voor je hulp :thumb: en de post kan gesloten worden (hoe doe ik dat?)

Groet!!

oh, je hebt het zelf al kunnen oplossen met een systeemherstel, ook goed :thumb:

normaalgezien maakt vista wel automatisch herstelpunten aan hoor maar dan moet je systeemherstel ook wel zijn ingeschakeld ;)

Om de post te sluiten moet je gewoon rechtsonderaan op "opgelost" klikken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan