Melding 'Unknown device'

Status
Niet open voor verdere reacties.

afarensis

Verenigingslid
Lid geworden
12 jul 2011
Berichten
586
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Na het opstarten krijg ik de melding 'unknown device' (rood kruis) waarvan de driver niet gevonden wordt. De normale acties zoals 'stuurprogramma bijwerken', driver uitschakelen en installatie ongedaan maken, werken niet. Melding komt steeds terug.
Ook met het progje 'driveridentifier' gezocht, maar ook dit lukt niet.
Krijg wel de informatie: port #0007.Hub#0004 (code 43), maar daar kan ik niks mee...
Kan iemand mij bij dit probleem een advies geven?
George
 
Heb je iets op je PC aangesloten?
Of is er iets van je hardware wat het nu niet meer doet?
 
Hoi,
wellicht heb je wat aan UsbDeview. Daar kun je mee zien wat er allemaal in het verleden aangesloten is geweest en evt. de oude registersleutel daarvan verwijderen. Het prgrammaatje hoeft niet geïnstalleerd te worden.
 
Heb je iets op je PC aangesloten?
Of is er iets van je hardware wat het nu niet meer doet?

Bedankt voor je reactie. Prima tip! Na een flinke zoektocht (heb nogal wat usb-apparaten) kwam ik erachter dat het de 'hub' was. Ik denk dat het kabeltje geen goed contact maakte. Wat gerommeld en hij deed het weer.
George.
 
Hoi,
wellicht heb je wat aan UsbDeview. Daar kun je mee zien wat er allemaal in het verleden aangesloten is geweest en evt. de oude registersleutel daarvan verwijderen. Het prgrammaatje hoeft niet geïnstalleerd te worden.

Bedankt voor je reactie. Inmiddels opgelost (zie reactie op ander bericht). En bedankt voor je progje. Kan me mogelijk een andere keer weer helpen een soortgelijk probleem op te lossen.
George
 
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan