melding van SpywareBlaster

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Hallo,

Even Spywareblaster ge-updated en krijg de volgende melding: klik link om de melding te zien

http://members.chello.nl/t.renkens/index.htm

Wat kan/moet ik hier mee. En in hoeverre moet /kan ik het advies van spywareblaster volgen? Of is dir een soort ad.

En als ik dit advise opvolg wat merk ik dan bij het surfen/internet gebruik?

Wat ik er uit op maak is dat onveilige ActiveX componenten uitgevoerd kunnen worden op je PC. Ik raad je aan om "set recommended values" te gebruiken!

mm, dat begrijp ik. Maar kan ik dan bepaalde sites niet helemaal meer zien of wat kan ik dan verwachten?

Je moet kennelijk in IE/Extra/Internet-opties, tabje Beveiliging uitvinken ''ActiveX-besturingselementen die niet zijn gemarkeerd als veilig initialiseren en uitvoeren in scripts.'' Bovenste optie. Mogelijk krijg je dan die melding niet meer. Optie van Raymond lijkt me ook goed. :)

Geplaatst door slofje
Maar kan ik dan bepaalde sites niet helemaal meer zien of wat kan ik dan verwachten?
Je kunt alle sites nog gewoon zien, maar bij sommige zul je een beveiligingswaarschuwing krijgen dat door je ActiveX-instellingen de pagina mogelijk niet goed weergegeven kan worden.
Zo'n site kun je maar beter vermijden, want het gaat dan in veel gevallen om spyware die door je huidige beveiligingsinstellingen voor ActiveX niet geïnstalleerd kan worden.

Guus.

Ok, bedankt voor de reacties. Ik zal de aanbeveling opvolgen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan