melding van system.ini

• Onderwerp starter Onderwerp starter tjima
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
krijg telkeneen melding SYSTEM.INI

elke keer als ik mijn laptop opstart ( ik werk met windows 98 ) krijg ik de volgende melding :

Kan een apparaatbestand niet vinden.Dit bestand is mogelijk vereist om windows of een windows-toepassing uit te voeren.

Het register van windows of SYSTEM.INI verwijst naar dit apparaatbestant, maar het bestaat niet meer.

Als U dit bestand opzettelijk hebt verwijderd, dient u mogelijk het programma Unistall of Setup van de gaassocieerde toepassing te gebruiken.
als u de toepassin die met dit apparaatbestan is gaassocieerd no steeds wilt gebruiken , dient u deze toepassing mogelijk opnieuw te installeren om het ontbrekende bestand te ververvangen.

C:\PROGRA~1|SYMANTEC|SYMEVNT.386
druk op een toets om door te gaan .

dan druk ik op een toets . en krijg ik weer dezelfde melding ,
en dan start ie van zelf op .
wat gaat hier mis ?????????

tjima

Laatst bewerkt:
welke software van symantec heb je verwijderd.
opstarten met een bootdisk van windows 98 en dan handmatig windows opstarten.
Dan even ccleaner gebruiken omde laatste restjes van symantec te verwijderen.
Het kan dus om norton gaan.

inderdaad norton security en norton anti virus . zal deze eerst verwijderen en dan een ander virus scanner instaleren b.v. AVG

tjima

wat is ccleaner of is easy cleaner is dat ook goed ??

tjima

Laatst bewerkt:
elke keer als ik mijn laptop opstart ( ik werk met windows 98 ) krijg ik de volgende melding :

Kan een apparaatbestand niet vinden.Dit bestand is mogelijk vereist om windows of een windows-toepassing uit te voeren.

Het register van windows of SYSTEM.INI verwijst naar dit apparaatbestant, maar het bestaat niet meer.

Als U dit bestand opzettelijk hebt verwijderd, dient u mogelijk het programma Unistall of Setup van de gaassocieerde toepassing te gebruiken.
als u de toepassin die met dit apparaatbestan is gaassocieerd no steeds wilt gebruiken , dient u deze toepassing mogelijk opnieuw te installeren om het ontbrekende bestand te ververvangen.

C:\PROGRA~1|SYMANTEC|SYMEVNT.386
druk op een toets om door te gaan .

dan druk ik op een toets . en krijg ik weer dezelfde melding ,
en dan start ie van zelf op .
wat gaat hier mis ?????????

tjima
SYMEVNT.386 is de zogenaamde Symantec Event Handler. Deze is verplaatst of verwijderd en kan nu dus niet meer worden gevonden. Bedoel je met dat ie vanzelf opstart, dat ie doorgaat met opstarten, of begint ie opnieuw? Als ie gewoon doorstart, dan het Norton/Symantec-programma herinstalleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan