• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Melding vanuit Excel in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

csneek

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
Goedemorgen,

Ik heb wel al een bericht over dit onderwerp gezien (van 2008), maar daar kom ik niet mee uit de voeten.

Ik heb namelijk een planning gemaakt voor vergaderingen. Kolom A bevat de naam van de vergadering en in kolom B staan de data van de vergaderingen. Nu wil ik de volgende meldingen krijgen in mijn outlookagenda (met herinnering):

- 3 weken voor aanvang van de vergadering “voorbereiden tekst Kolom A vergadering”.
- 2 weken voor aanvang van de vergadering “agenda tekst kolom A versturen”
- 2 dagen voor aanvang van de vergadering "tekst kolom A vergadering voorbereiden”

Ik heb het excelbestand bijgevoegd (Ik werk met Windows 2007).

Kan iemand mij hier mee helpen? Alvast bedankt!

Clementine

Bekijk bijlage vergaderingen.xls

Een nieuwe taak in Outlook aanmaken met een herinnering:

Code:
Sub taak_nieuw() 
  With CreateObject("Outlook.Application").CreateItem(3) 
    c00 = "controle"
    c01 = Date
    c02 = DateValue("04-05-2019") + TimeValue("08:00:00")

.subject = c00
    .StartDate = c01
    .ReminderSet = True
    .ReminderTime =c02
    .Save
  End With
End Sub

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie. Maar hoe krijg ik mijn wensen hierin verwerkt? Kan iemand dit eventueel aanpassen in mijn bestandje?

Alvast bedankt!

Clementine

OUde vraag

Ik weet dat deze vraag oud en gesloten is, maar de link waarin verwezen wordt naar office forum werkt niet....
En ik zou zo graag ook een herinnering in Outlook maken waarin verwezen wordt naar data uit excel. Iemand die de benodigde info kan verschaffen of een andere link weet die wel werkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan