Melding voordat je in je inbox van hotmail komt, uitschakelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik krijg de laatste tijd steeds van die meldingen van hotmail voordat ik naar mijn inbox kan gaan, dit keer is dat de melding: geavanceerde bescherming van MSN-Hotmail. Kan ik op een een af andere manier zorgen dat ik deze melding niet meer krijg en dus gewoon gelijk weer in mijn inbox terecht kom? Dit is erg irritant namelijk.

Gebruik je de gratis hotmail?
Dan denk ik dat je dat voor lief moet nemen.
Reclame is dan onvermijdelijk.

Fonz

Geplaatst door A.J.
Gebruik je de gratis hotmail?
Dan denk ik dat je dat voor lief moet nemen.
Reclame is dan onvermijdelijk.

Fonz

Ja de gratis versie, dit is geen reclame maar een melding van MSN. Die moet je toch uit kunnen zetten?

Ik heb die melding maar één keer gehad:confused:. Daarna ben ik naar mijn postvak in gegaan en ik heb die melding niet meer gekregen.

Even een vraag:
Hoe ga jij weg uit je postvak? Gewoon door je browser te sluiten/naar een andere pagina te gaan of klik je eerst op afmelden. Als je niet op afmelden klikt kan het gebeuren dat de wijigingen niet worden ''opgeslagen''. Probeer het in dit geval is door eerst af te melden.

Geplaatst door rve123
Ik heb die melding maar één keer gehad:confused:. Daarna ben ik naar mijn postvak in gegaan en ik heb die melding niet meer gekregen.

Even een vraag:
Hoe ga jij weg uit je postvak? Gewoon door je browser te sluiten/naar een andere pagina te gaan of klik je eerst op afmelden. Als je niet op afmelden klikt kan het gebeuren dat de wijigingen niet worden ''opgeslagen''. Probeer het in dit geval is door eerst af te melden.

Door op doorgaan te klikken op het bericht wat ik eerst krijg, zo kom ik in mijn postvak.

Maar hoe ga je weg uit je postvak? Eerst klikken op afmelden of de browser wegklikken/naar een andere site gaan (zonder op afmelden te klikken).

Geplaatst door rve123
Maar hoe ga je weg uit je postvak? Eerst klikken op afmelden of de browser wegklikken/naar een andere site gaan (zonder op afmelden te klikken).

Ik klik nooit op afmelden, waarom zou je? Ik klik altijd de browser weg. Ik open mijn postvak in altijd via mijn msn messenger....

DAn heb je net kunnen lezen dat dat dus de reden is waarom je die melding nog steeds krijgt.

ja ik heb dus hetzefde, en bij mn andere mailbox is het niet... raar is het wel.

Tip over het weggaan uit je potvak in: Klik op afmelden voordat je de browser wegklikt. Dit heeft te maken met intellingen en met beveiliging. Als je niet afmeld is het voor andere personen makkelijker om jou postvak binnen te komen.

Komt het venster niet meer terug als je eerst afmeld en daarna de browser sluit?

Kijk ook even naar de instellingen van ongewenste e-mail. Als die uitstaat kan je de melding ook krijgen. Dit is dan al waarchuwing (dit zou bij pretender zo kunnen zijn).

Geplaatst door A.J.
DAn heb je net kunnen lezen dat dat dus de reden is waarom je die melding nog steeds krijgt.

Wat een onzin, meld me nooit af!

Geplaatst door rve123
Tip over het weggaan uit je potvak in: Klik op afmelden voordat je de browser wegklikt. Dit heeft te maken met intellingen en met beveiliging. Als je niet afmeld is het voor andere personen makkelijker om jou postvak binnen te komen.

Komt het venster niet meer terug als je eerst afmeld en daarna de browser sluit?

Kijk ook even naar de instellingen van ongewenste e-mail. Als die uitstaat kan je de melding ook krijgen. Dit is dan al waarchuwing (dit zou bij pretender zo kunnen zijn).

Als ik op afmelden klik, kom ik op de pagina van MSN. Als ik dan weer naar mijn postvak in ga, zie ik geen inlogscherm dus ben schijnbaar nog steeds aangemeld, ook blijf ik die melding van hotmail houden...

Geplaatst door rve123
Kijk ook even naar de instellingen van ongewenste e-mail. Als die uitstaat kan je de melding ook krijgen. Dit bericht is dan een waarchuwing.

Hier ook naar gekeken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan