Melding voorraad tekort!

• Onderwerp starter Onderwerp starter rr26
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rr26

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Dag,

ik moet echt SNEL voor een werkstuk een access bestandje hebben!
Het moet een vooraad systeem zijn, waarbij ik alles kan aanpassen!
Denk aan:
- Product + omschrijving
- Aantal
- Leveranciers
- Link naar leveranciers
- Melding wanneer bepaalde producten minder als 5 zijn in vooraad!

En wanneer er een melding komt, moet er gelijk een bestelformulier komen gericht aan de levrancier van dat product!

Dat laatste is het belangrijkst!

Kan iemand mij AUB snel helpen?

Ik heb het echt snel nodig!

alvast bedankt!

Ik ben er zeker van dat je op korte termijn niemand zult vinden die je huiswerk even snel maakt. Mijn advies is dan ook, snel zelf beginnen en je agenda wat vaker inkijken ;)

uuhh, huiswerk maken doe ik al ruim 20 jaar niet meer en voor anderen heb ik het zeker al nooit gedaan, dus ik ben dat ook nu niet van plan te doen :evil:

Heb jij ooit huiswerk gemaakt dan? Ik bedoel, dan had je toch wel een ander beroep kunnen kiezen :D :o

Geplaatst door maestro12
uuhh, huiswerk maken doe ik al ruim 20 jaar niet meer en voor anderen heb ik het zeker al nooit gedaan, dus ik ben dat ook nu niet van plan te doen :evil:
wij zijn een help site geen huiswerk maak site :s

Kijk even in Acces voorbeeld database "Noorderwind" Daar ga je veel kunnen uithalen.

En inderdaad huiswerk maken doe ik al 35 jaar niet meer.

Laatst bewerkt:
daar heb ik wat aan, ik vraag ook niet om mijn huiswerk te maken, maar om hulp!

Voor diegenen die het leuk vinden om "grappige" opmerkingen te maken over 'hoe lang ik al geen huiswerk maak'...GEFELICITEERD!

Van mij mag je je hele leven geen huiswerk gemaakt hebben, ik slaap vanavond toch wel.
Achja, ik weet dat men tegenwoordig niet zo behulpzaam meer is.

Als ik het echt zelf wist op te lossen, plaatste ik mijn bericht ook in eerste instantie niet, DUH!?

Maar bedankt voor de aanwijzing!

ps: met mijn werkhouding en agenda is trouwens ook NIKS mis, anders zou er op mijn rapport wel lager als een 9 staan denk ik :thumb:

Mag het dan ook NOOIT voorkomen dat iemand iets niet alleen op kan lossen.

Een aanwijzing in de goede richting of tips was al goed geweest, dan had ik daar gebruik van gemaakt natuurlijk.

En een huiswerksite?
Pffffff....hahahahahaha!
:D

Truste!

Geplaatst door rr26
ps: met mijn werkhouding en agenda is trouwens ook NIKS mis, anders zou er op mijn rapport wel lager als een 9 staan denk ik :thumb:

Mag het dan ook NOOIT voorkomen dat iemand iets niet alleen op kan lossen.

Een aanwijzing in de goede richting of tips was al goed geweest, dan had ik daar gebruik van gemaakt natuurlijk.

En een huiswerksite?
Pffffff....hahahahahaha!
:D

Truste!

Kan zijn dat je altijd een A haalt, maar lees dan ook even mijn antwoord. Op 1.2.3 is een volledig werkend voorraad bestand, NIET gemaakt. Kijk even naar de voorbeelddatabase en maak dan een 'flow chart' en begin daaruit de opbouw.

Oh ja de reacties die je kregen hebt zullen waarschijnlijk te maken hebben over de manier hoe je de vraagstelling hebt geformuleert.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door rr26
daar heb ik wat aan, ik vraag ook niet om mijn huiswerk te maken, maar om hulp!

Voor diegenen die het leuk vinden om "grappige" opmerkingen te maken over 'hoe lang ik al geen huiswerk maak'...GEFELICITEERD!

Van mij mag je je hele leven geen huiswerk gemaakt hebben, ik slaap vanavond toch wel.
Achja, ik weet dat men tegenwoordig niet zo behulpzaam meer is.

Als ik het echt zelf wist op te lossen, plaatste ik mijn bericht ook in eerste instantie niet, DUH!?

Maar bedankt voor de aanwijzing!

Jij begint totaal verkeerd, als je begint 'ik moet SNEL' dan blijkt daaruit dat je te laat bent begonnen.
Als je het daadwerkelijk niet kon vinden, dan raad ik je toch aan eens vaker de help bestanden door te lezen van de diverse programma's, vaak staat daar al een redelijk compleet voorbeeld klaar.
Als je dan pas komt met een voorbeeld hoever je gekomen bent, dan zal je ongetwijfeld hulp krijgen. Maar als je schijnbaar er zelf nog niets aan gedaan hebt......vergeet het maar, wij willen best helpen maar we gaan niet het huiswerk van anderen maken. De bedoeling van huiswerk is dat je er wat van leert en dat gebeurt niet als anderen een kant en klare oplossing voor je aandragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan