melding wachtwoord verloopt komt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miele82

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2005
Hoi,

we hebben hier een Windows 7 laptop. Op onze XP machines/laptops komt 14 dagen voor het wachtwoord verloopt een melding dat dit gaat gebeuren en of je het wachtwoord aan wilt passen. Op de Windows 7 machine komt dit niet en verloopt het wachtwoord dus op een gegeven moment. De user moet dan inloggen op een XP machine om het aan te passen? Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze melding ook op de Windows 7 laptop komt? Alvast bedankt.

Groeten

Wat voor server heb je ?
2003, 2008 ?

Misschien heb je HIER wat aan ?

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
De TS heeft het niet over inloggen op een server, ik vermoed dat de wachtwoorden op de machines zelf zijn ingesteld.

Toch niet zeker?

Bedankt voor jullie reacties Marcel en Knalgeel. We draaien een domein met een Windows 2003 Server als DC.

Mocht ik de link van Marcel goed begrijpen, dan zit deze optie er sinds Vista niet meer in dus?? (Vista hebben we overgeslagen, heb ik geen ervaring mee op dit punt dus)

Dat zou wel bagger zijn, zie de reden ook niet om dit eruit te halen maar goed, dat is weer een ander verhaal. Mocht iemand weten dat de functie nog wel degelijk bestaat en je hem misschien aan kan zetten, dan hoor ik dat graag.

Groeten

With this setting you can then modify how many days prior to expiration that the popup comes up.
Also, keep in mind that the notifications are now Balloon popups and you need to make sure that you are not hiding the notification area from users.

Hier heb je ook rekening mee gehouden ?

groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan