Melding Windows activeren, maar is al geactiveerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

KweeniE

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2002
Berichten
161
Ik had problemen met Windows XP, wat te zien is aan de 2 onderstaande vragen:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=244966
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=245004


Het kwam er in ieder geval op neer dat Windows XP het niet meer deed en ik er een nieuwe versie op het gezet, die dus wel illegaal was aangezien ik geen legale versie van m'n leverancier had gekregen.
Ik dacht van de problemen af te zijn, omdat ik niet meer de melding kreeg dat Windows binnen 30 dagen geactiveerd moest worden, maar vorige week kwam die opeens weer terug, alleen dan binnen 7 dagen.

Het rare is alleen als gevraagd wordt om WIndows te activeren en het volgende scherm komt, dat er dan staat dat WIndows al geactiveerd is. Hoe kan dit dan? Is het nu wel zo dat over 2 dagen inmiddels, dat Windows het dan niet meer doet en weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?

Ik heb voor de zekerheid nog enkele versies van Windows Corporate editie gedownload, want daar schijnt het wat makkelijker mee te omzeilen zijn, kan ik het beste proberen om die erop te zetten en is het überhaupt nog mogelijk om nog wat met de pc te doen als ik niet meer in Windows kan komen?
 
KweeniE zei:
Ik had problemen met Windows XP, wat te zien is aan de 2 onderstaande vragen:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=244966
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=245004


Het kwam er in ieder geval op neer dat Windows XP het niet meer deed en ik er een nieuwe versie op het gezet, die dus wel illegaal was aangezien ik geen legale versie van m'n leverancier had gekregen.
Ik dacht van de problemen af te zijn, omdat ik niet meer de melding kreeg dat Windows binnen 30 dagen geactiveerd moest worden, maar vorige week kwam die opeens weer terug, alleen dan binnen 7 dagen.

Het rare is alleen als gevraagd wordt om WIndows te activeren en het volgende scherm komt, dat er dan staat dat WIndows al geactiveerd is. Hoe kan dit dan? Is het nu wel zo dat over 2 dagen inmiddels, dat Windows het dan niet meer doet en weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?

Ik heb voor de zekerheid nog enkele versies van Windows Corporate editie gedownload, want daar schijnt het wat makkelijker mee te omzeilen zijn, kan ik het beste proberen om die erop te zetten en is het überhaupt nog mogelijk om nog wat met de pc te doen als ik niet meer in Windows kan komen?


Heb je een legale key van windows? In dat geval weet ik mischien wel een manier om deze in te voeren zonder herinstallatie van windows.
 
Ik heb wel via Rock XP een product key van XP, maar ik weet niet of dat legaal is.
 
als je niet betaald hebt voor de key dan is het illegaal.
 
Nee, maar dat was ook het probleem dat waar ik mijn pc gekocht heb zo'n 5 jaar geleden mij geen key heeft meegegeven en deze staat ook niet op de pc zelf. Daarom heb ik dus bij het opnieuw installeren geen eigen key in kunnen geven.
Het is ook niet meer mogelijk omdat het bedrijfje niet meer bestaat helaas.
 
Ik heb een virus gekregen op m'n pc via msn van een vriend en heb de melding die in het eerste bericht staat weer!!

Ik heb nu nog 3 dagen om te activeren, maar heb geen idee hoe ik het een half jaar geleden heb opgelost. Als iemand toevallig een oplossing heeft dan hoor ik het zeer graag en zo snel mogelijk.

Alvast heeeeel erg bedankt.
 
zelfde probleem

ik heb hetzelfde probleem.
namelijk dat ik windows geinstrallerd heb met een code. geactiveerd.
maar ik kreeg steds het bericht dat ik hem nog moest activeren maar als ik dan op nu activeren drukte stond er dat ik hem al had geactiveerd.
nu wil ik wel een andere (legale) code invoeren maar kan dat niet doen omdat er staat dat windows al geactiveerd is.
hangmat zei dat hij hier wel een trucje op wist om toch de code nog in te voeren dan.
en ik zou deze graag te weten komen zodat ik weer verder kan met mijn PC
alvast bedankt
 
Dat zou ik dan ook graag willen weten, want ik kan nou niet meer op m'n pc.
 
is het mogelijk om sneller reactie te krijgen...?
niet dat ik niet harstikke blij ben met de hulp die ik krijg.
maar ik heb de bestanden die op die pc staan hard nodig.:(
dus graag een manier om dit op te lossen of misschien een manier om via LAN bestanden van een andere PC af te halen zonder dat deze bestanden in een gedeelde map staan? (ook geen beveiligde map).

graag hulp !!! alvast bedankt!!
 
Effe nieuw topic openen,in plaats van in een ander zijn topic te gaan zitten
 
Donsjako,
doe wat bandit123 zegt.
Ik ga deze maar even sluiten.
Als TS wil dat deze weer open moet dan krijg ik wel een mail op mijn mail adres.
puppie@helpmij.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan