Start/uitvoeren dat werkt niet en de vragen naar slui.exe dat werkt ook niet ,je moet het precies zo doen als ik het gepost heb op de letter nauwkeurig.
Sorry daar kan ik niks aan doen zo zijn nu eenmaal de regels voor de omgang met de Windows Licensing Manager.
Dus het moet echt in de DOS-promp scherm.
Je zal meschien een aantal keren ream windows moeten uitvoeren als het niet meteen lukt.
Maar het werkt op een gegeven moment altijd.
IK heb het zelf ook een keer gehad dat de windows licensing aangaf niet legitiem.
Dat was meteen met de eerste poging opgelost en koste 1 of nog geen 2 minuten tijd.
Even iets heel anders ,ik weet niet echt waarom windows ineens niet legitiem aangeef er zal wel iets fout zijn gegaan met een controle of windows ligitiem zou zijn ofzo.
Maar naar aanleiding van je andere post het niks te maken met Helpmij.nl ,wat dat betref zou je in de loop van de komende tijd even je email acount in gaten kunnen houden omdat het een bekent gegeven is dat somige van die gasten forums enzo kraken om een flinke database van email adressen te verzamelen die ze dan door verkopen aan de spam groepen die dan die email adressen gaan spammen ,zo komen onder andere die spam groepen dus aan die email adressen.
Maargoed gewoon even een paar keer proberen om je licentie code zo op die manier te activeren.
Komt goed dat gaat je vast lukken.:thumb: