meldingen bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@rtin

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2000
hallo,
wanneer ik mijn Asus laptop met windows 7 opstart krijg ik een venster met de volgende melding.
wilt u het volgende programma toestaan wijzigingen op uw computer aan te brengen.
afkomstig van microsoft windows NT.
de zelfde vraag krijg ik van Asus Comp.Inc maar dan is het afkomstig van mijn harde schijf (staat erbij vermeld)
elke keer wanneer ik opstart gebeurd dit, of ik nu toestemming geef of het gewoon weg klik het blijft terug komen.
ook in Google Chrome krijg ik sinds kort een steeds terug kerende melding namelijk: je profiel kan niet correct worden geopend
drie keer wegklikken en het blijft dan wel weg, bij opnieuw de google chrome browser openen weer drie keer weg moeten klikken.

dat zijn drie vragen in één hoop dat dit geen probleem is.

m.v.g M Melk

Ik ken het phenomeen bij mij ook. Hier komt het omdat ik Samsung Magician in de achtergrond draai, en die will administratie rechten hebben. Ik sta dat bij mij altijd toe, omdat ik weet wat het is.

Rechtsklik applicatie -> tabblad Compatibiliteit -> Als Administrator uitvoeren -> Toepassen.

Rechtsklik het exe bestand.

beste Dorado,
ik kan in beide vensters nergens op klikken, behalve natuurlijk op ja of nee.
misschien een stap voor stap uitleg ?

Plaats eens wat schermafbeeldingen; zo wordt het voor ons allemaal wat duidelijker. Wellicht zaten we nu langs elkaar heen te praten.

Wat je Chrome betreft, kun je het eens resetten. Gebruik Auslogics Browser Care.
Klik bij Google Chrome op Restore default browser settings..

ik kan geen schermafbeelding maken zolang het venster in beeld is.
het zijn accountbeheer schermpje, hierin wordt gevraagd of het programma wijzigingen mag aanbrengen bla bla bla
en wat betreft google chrome, als ik jou tip volg ben ik dan ook al mijn favorieten/bladwijzers kwijt.

groet, Martin

Laatst bewerkt:
Ok, zal in je systeemconfiguratie (Klik op Start → typ: msconfig) te zien zijn.
Vink alles 1-voor-1 uit om het betreffende programma te achterhalen.

Door deze vervolgens in je taakplanner te zetten (met de meeste bevoegdheden uitvoeren) heb je dit probleem ondervangen.

de computer gedefragmenteerd en alles werkt weer naar behoren.
zal dan ook opgelost aanklikken.
bedankt voor de adviezen.
groet, Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan