meldingen komen te laat - Galaxy gio

Status
Niet open voor verdere reacties.

cisan

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2012
Hallo mensen,

ik heb al een tijdje de samsung galaxy gio, maar ik zit nog steeds met twee problemen,
1) ik krijg mijn meldingen steeds te laat,
ik krijg mijn melding pas als ik mijn telefoon ontgrendel, en dan begint hij opeens alle dingen te melden, zoals whatsapp, wordfeud enzo, wat doe ik fout ?
2) wi-fi doet raar.
als ik gewoon thuis ben en ik maak verbinding met wi-fi, is alles goed, maar na een tijdje (verschilt per keer) valt de verbinding opeens weg, heel raar,

wat moet ik doen of kan ik niks doen ?

cisan

Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij staat je minimale processorsnelheid heel laag dus staat ie in diepe slaap als ie op de slaapstand staat. ik zou de app nofrills cpucontrol downloaden van de android market en daarmee de minimale proccessor snelheid wat vehogen.(LET OP! dit gaat wel ten koste van je batterij!) anders kun je "setcpu" installeren, maar die kost wel geld. daarmee kun je instellen dat als hij weer aangaat dat hij dan naar een hogere proccessorsnelheid gaat en dat als hij slaapt hij wat lager gaat. ik heb dit probleem nog nooit eerder gezien dus het is een gok:confused:

en voor je wifi probleem zou ik de router maar eens controleren. werkt wifi stabiel op je pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan