Meldingen rechtsonder op Taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.662
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Rechtsonder in de taakbalk Windows 10 komen voortdurend meldingen en die gaan nergens over en komen telkens maar terug. Kijk als het meldingen zijn over het besturingssysteem betreft probleemoplossingen prima, maar andere heb ik niets aan. Hoe schakel ik dat uit? Deze meldingen halen je juist uit de concentratie!

Heb de schakelaar op uit gezet. Vreemd, dat kan de bedoeling niet zijn, want in W7 kreeg je meldingen als onderdeel van probleemoplossing als er werkelijk instellingen niet goed waren of zaken niet werkten.
 
Laatst bewerkt:
Voortdurend meldingen en die gaan nergens over

Klik op Starten > Instellingen.
Klik op Systeem > Meldingen en acties.
Kijk eens wat voor app deze melding doorgeeft.
Je kunt u de schuifbalkjes ook op aan en uit zetten.
 
Een thuisgroep zou verwijderd zijn? Ik heb geen thuisgroep laat staan wat dat is, en of dat nodig is. En verbindingen kunnen niet worden hersteld en dan zo'n apparaatje met een rood kruis er doorheen. Ik heb internetverbinding en een verbinding met een andere schijf/NAS zal op dat moment als ik deze aanzet wel worden gemaakt. Dus deze meldingen zijn gewoon storend. Ik zet deze op opgelost, want zou niet weten waar die meldingen goed voor zijn, behalve als het probleemoplossingen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan