melinda fashion

Status
Niet open voor verdere reacties.

melindawebster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jul 2003
ik wil een website maken, dat is gelukt, althans half.....
Ik weet niet hoe ik verder moet met plaatjes etc. op mijn website te plaatsen.
Misschien dat iemand een oplossing heeft hoe ik reclame, als je begrijpt wat ik bedoel, kan plaatsen. Zodat ik een leuke website krijg.

groetjes van Melinda

ligt er een beetje aan hoe je tot nu toe bezig geweest bent... welk proggramma?.. kunnen we het al bewonderen op internet?

dat is denk niet jouw site... moet er niet nog iets achter? Dit is de reclame site van my sites.. Met welk programma maak je de site? of doe je dat via die site?

hoe kan ik dat dan het beste doen. Heb je gekeken?
Ik zit al uren achter het scherm, krijg pijn in mijn ogen, hi hi.........
Maar ff serieus, hoe kan ik dan een website maken. Ik dacht dat ik het goed deed.

groetjes melinda.

Vraag verplaatst van diversen naar de homepage sectie

ik heb gekeken ja, maar ik zie alleen maar een introductiesite van iets waar je je websites neer kunt zetten.. en waarschijnlijk ook maken.. Ik maak websites in proggies als Frontpage.. De meeste zweren bij dreamweaver.. Maar dat is niet zo heel eenvoudig uit te leggen hoe dat werkt.. daar zul je je echt in moeten verdiepen.
En de plek waar jij je site neerzet is waarschijnlijk een stap voor stap webonderdeel waarmee je je site kunt bouwen. Ook heel leuk om mee te beginnen, maar ik denk dat je dan op de site zelf wel ergens uitleg kunt krijgen of dat er daar een beschrijving staat van hoe je het moet doen...
succes

dank je wel, dat je me te woord heb gestaan. Ik zal mijn best doen en misschien komen we elkaar nog tegen als ik mijn website af heb.

dank je en groetjes melinda

ik ben wel heel benieuwd naar het echte adres van je site... om het te kunnen bekijken...

Dit is gewoon een site, waar je dus zelf je website kunt maken.
Indien je Frontpage hebt, kun je ook eens een poging wagen met de tutorial in m'n handtekening.
Je zult dan wel andere webruimte moeten zoeken, maar meestal heb je bij elke provider wel gratis webruimte ter beschikking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan