memo veld geen memo veld op rapport

• Onderwerp starter Onderwerp starter mlc1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mlc1

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2010
Hallo allemaal

Vraagje ik heb een memoveld in een tabel om veel tekst kwijt te kunnen.
De volledige inhoud van het memoveld is zichtbaar in de query om een rapport te maken.
Echter als ik het memoveld als tekstvak in een rapport zet, bijvoorbeeld in paginavoettekst, kapt de tekst af naar 255tekens, vergroten verkleinen heeft geen effect.

Wie weet raad?

Bijvoorbaat dank
Ron

Een memoveld gedraagt zich als een tekstveld (met lengte 255) als je er iets mee doet. Is dat misschien het geval?

Een memoveld gedraagt zich als een tekstveld (met lengte 255) als je er iets mee doet. Is dat misschien het geval?

Ik heb dat in een query gehad, waarbij de query op Group By stond. Ik heb daarna het memoveld uit de query verwijderd en een nieuwe query gemaakt (gebaseerd op deze query). Daarna het memo veld in deze query toegevoegd en deze query zonder Group By. Daarna werd het memoveld wel volledig getoond.

Beste allemaal

Ik ben er uit. Inderdaad het memoveld zit in een selectie query "group by" maar dat specifieke memoveld werkt niet in group by er ontstond een soort chinees teken, dus had ik dat veld benoemd als "eerste" en dat werkte wel in het rapport echter tot 255 tekens.
Ik heb de query opgesplitst in een nieuwe query zodat het memoveld niet benoemd hoeft te worden in de group by. Nu werkt het

Bedankt voor de hulp
Groet Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan