'Memory Cleaning Reminder' - hoe te deactiveren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die waakhond had natuurlijk zin in een grote bot. Ben ik blij dat ons geheugen nog erg goed is en dat van jou ding niet helemaal lekker is. :P

Heheheh. .. nja, maar het is een enorme verademing dat Smartie weer soepel werkt:-D

Ja, daar hebben we heel wat boompjes over opgezet zie ik inmiddels is dit bericht # 23. Maar het was weer allemaal leerzaam en de moeite waard. Jij ook bedankt, dus ik zeg de groeten van Manamana. :thumb: en wellicht tot de volgende keer op dit forum.

en het bleef dus niet zo...

Maar ik kom wel de oplossing melden: wonderbaarlijk genoeg was de app OfficeassHD de oorzaak van al dit gezeur. ONbegrijpelijk dat men in een alternatief Officepakket onder instellingen een tweetal schakelaars plaatst die betrekking hebben op vrij te maken geheugen en dus die vervelende melding continue. Dat past naar mijn idee totaal niet in zo'n app. Maar goed, uitgezet en nu ook écht uit.

Nog een keer opgelost dus...

Hoi Chopra. Twee keer opgelost netje van jou he. Wat een gedoe inderdaad. Ja soms wordt je er niet goed van en worden er dingen aan je opgedrongen, waar je geen bal (gehakt) aan hebt.

Groet Manamana en toch maar weer tot de volgende keer wellicht. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan