memory error.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjan0s

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Beste Mensen

Heb nu sinds 3 weken een nieuwe computer, samen gesteld en in elkaar laten zetten door alternate. nog geen problemen gehad totdat ik battlefield 2142 ging spelen. Heel het spel werkt gewoon goed. Maar zodra mijn computer de volgende map wil laden, crash battlefield en kom ik op het bureaublad en dan krijg ik een memory error.dll. na deze error geeft hij aan dat bf2142.exe niet meer werkt, zie foto's. Ik heb een memory test gedaan, en ik krijg geen error's. Ik vroeg me af waardoor dit komt, en hoe ik dit kan verhelpen. Ben op battlefield 2142 forum's geweest maar daar kom ik er ook niet uit. Baal er namelijk behoorlijk van!

Groeten Arjan

Mijn specs
Besturin Windows Vista Home Premium
Processor 3,00 ghz Intel Core2 Duo
Harddisk SAMSUNG HD321KJ SCSI Disk Device (320,07 GB)
Mainboard ASUSTeK Computer INC. P5N32-E SLI 1.XX
Memory
2046 Megabytes Installed Memory

Slot 'DIMM_A1' has 1024 MB
Slot 'DIMM_A2' is Empty
Slot 'DIMM_B1' has 1024 MB
Slot 'DIMM_B2' is Empty
Video besturing
NVIDIA GeForce 8800 GTS [Display adapter]

Bijlagen

• Memmory error.jpg
    Memmory error.jpg
    78,4 KB · Weergaven: 42
  • Memmory error2.jpg
    Memmory error2.jpg
    88,3 KB · Weergaven: 40
opnieuw installereren is een optie.. verder heb je ook zo een site waar je de ontbrekende dll bestanden kan terugvinden.. alleen weet ik nie meer zo goed wat voor site het is.. heb het ergens staan als je het heel graag zou willen hebben laat het me weten dan.. die ontbrekende dll bestand kun je kopiieren en opslaan in het mapje van dat spelletje..

opnieuw installereren is een optie.. verder heb je ook zo een site waar je de ontbrekende dll bestanden kan terugvinden.. alleen weet ik nie meer zo goed wat voor site het is.. heb het ergens staan als je het heel graag zou willen hebben laat het me weten dan.. die ontbrekende dll bestand kun je kopiieren en opslaan in het mapje van dat spelletje..

En wat moet de TS hiermee?:confused:

TS, welke patch heb je nu voor dat spel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan