Memory stick PSP is leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dieter26

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2010
Berichten
17
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje een PSP en daarin zit een Memory stick PRO Duo van 8 GB.

Nu, deze memory stick werkte heel goed, totdat ik met Windows Disk Imager geprobeerd heb er een een .img bestand op te branden.

Dit lukte niet, en ik heb heb het bestand maar gelaten voor wat dat het was, maar het bestand was er al opgebrand, en nu krijg ik het er niet meer af.

Telkens wanneer ik naar computer ga, dan staat er dat mijn memory stick maar 249 MB groot is i.p.v 8 GB.

Ik heb al geprobeerd om mijn memory stick te formatteren, maar dat helpt niet.

Nu is mijn vraag, weet er iemand hoe ik een .img gebrand bestand weer van mijn memory stick krijg ?

Alvast bedankt voor enige hulp :)


Dieter26
 

Bijlagen

  • 220px-MS-PRO-DUO.JPG
    220px-MS-PRO-DUO.JPG
    7,2 KB · Weergaven: 53
Laatst bewerkt:
Normaal gesproken zou je dit idd met een format of een tooltje dat iets dergelijks kan moeten kunnen doen.
Werkt op vrijwel alle usb sticks/kaartjes.
Maar sony is wel vaker de grote uitzondering... - a l l e s - voor beveiliging weet je! Dat is ook de reden dat ik geen sony geheugenkaartjes wil - die afwijkende normen die ze toepassen, en ik heb er dus ook geen ervaring mee.
Grote kans dat het jammer-maar-helaas wordt.

ps een img branden op usb!? :)
 
Helaas vreesde ik al voor dit antwoord, ik denk dat ik beter ineens een nieuwe memory stick koop, omdat de kans klein is dat ik deze weer opnieuw 8 GB groot zal krijgen :confused:

Toch heel erg bedankt voor de snelle reactie !


Dieter26
 
Ja, het werkt !! :thumb:

Ik heb de memory stick geformatteerd via mijn PSP, en nu heb ik ineens weer 8 GB vrije ruimte op mijn memory stick :)

Bedankt allemaal voor mij te helpen ! ;)


Dieter26
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan