memory stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

dboon

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2001
Heb een geheugen stick gekregen met een programmaatje erop maar hoe kan ik dat op mijn comp zetten? heb nog nooit met een memory stick gewerkt

Heb je een geheugen stick of een memory stick gekregen Dit zijn 2 verschillende dingen. Voor een memorystick (o.a. sony)heb je cardreader nodig, en voor een geheugenstick stop je in je usb aansluiting en wordt dan herkend door je pc als verwisselbare schijf.

Geplaatst door Amorlaura
Heb je een geheugen stick of een memory stick gekregen Dit zijn 2 verschillende dingen. Voor een memorystick (o.a. sony)heb je cardreader nodig, en voor een geheugenstick stop je in je usb aansluiting en wordt dan herkend door je pc als verwisselbare schijf.

Hmm... ben ik gek aan het worden ??? weet het niet.

Geheugen is toch een vertaling van memory dacht ik.

Een cardreader stop je toch ook in je usb, en maakt ook virtuele schijf aan. En de naam "stick" zegt toch al genoeg

@ dboon, voor XP is er geen probleem, die herkent je stick zowiezo, Maar voor 98 heb je, denk ik, een driver nodig. Werken je USB poorten in je PC? zo ja plaats je stick in 1 van deze poorten, normaal zou er dan nieuwe hardware moeten gevonden worden. Volg dan even de instructies.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan