memory test failed..!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rdr_kingma

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2005
Hallo allemaal..!

Mijn computer loopt steeds vast.De cursor staat dan vast op mijn beeldscherm en de computer doet helemaal niks meer.Het beeld word zwart,krijg soms strepen in beeld of stukken beeld te zien.als mijn beeld zwart word zegt mijn motherboard
memory test failed !!De winkel zegt dat het mijn videokaart is.Een vriend zegt mijn geheugen.:confused: Mijn geheugen is Dimm pc1066 184 piins 256MB rimm brand/brnd 2x.Dat is geheugen voor +- 90 euro mijn video kaart is een geforce 5600 fx. met nog 2 weken garantie.Als om mijn kaart 2 jaar garantie zit.:( Ik kan geen 3dmark draaien want hij loopt vast.ik kan ook geen memtest86 draaien want hij loopt vast.Wat moet ik doen.Ik schijf dit al voor de 3x want hij liep net ook weer vast.pppffff
THANX ALLEMAAL.:thumb:

Ik snap eventjes iets niet. Memtest86 is een dos programma. Dit start je via een bootable diskette. Loopt uw pc daaral vast? zou mij verbazen.

Dan zou ik je videokaart maar terug brengen voor garantie.

Laatst bewerkt:
VDA TEST FAILED..!! MEMORY TEST FAILED..!!

Hey,
Daar ben ik weer.
Moet snel typen want mijn pc valt nog steeds de hele tijd uit.:8-0: Heb nu wel weer iets news VDA TEST FAILED..!! Wat is dat nou weer ?#$% MEMORY TEST FAILED..!! komt mijn pc ook niet altijd door heen.Heb gisteren avond New Windows er op gezet. Dus dat helpt niet:( TJA ik moet maar kijken of ik garantie heb en wat het is,iemand zei missschien is het de voeding..
:confused: WAT DENKEN JULLIE ???

THANX
:thumb:

(ps) VDA TEST FAILED..!! MEMORY TEST FAILED..!!

Mijn Pc loopt VAST als hij memtest86 aan het draaien is,
evenals MARK3D of andere programma's

zie bericht boven..!!

THANX

:confused:

Hoe gebruik je Memtest86, zoals Van Zwam al aangaf hoor je hiermee de pc op te starten en Memtest86 gaat testen.

TJA

Ik heb alles al door gelezen. Maar mijn pc slaat steeds uit.Dus aan testen komt hij niet toe.
Maar toch bedankt..!!!!:)

Ik hoop dat dit Forum mij er bij helpt om mijn pc weer goed lopend te krijgen.

THanx

Dennis

Geef eens antwoord op de vragen.
Start je de pc op met Memtest86?
Wanneer valt de pc exact uit, als Windows begint of bij het Bios al?
Draaien alle fan's wel?

OK

Ik start de pc op met Memtest86.
Mijn pc valt exact uit als memtest zijn test begint, in windows loopt hij ook vast soms al bij het Bios.
alle fan's Draaien gewoon door.soms geen beeld.

Den

??

Vandaag is er een andere monitor op mijn computer aangesloten.het beeld blijft zwart als ik hem aanzet, alle fan's Draaien wel!

:8-0:

dennis

Ik zou eens kijken wat de pc doet met een andere videokaart. Deze even lenen van iemand.

ok

Ik ga dinsdag naar de pc-shop.
Daar is een test pc daar willen ze mijn video kaart wel testen voor me.
Thanx voor je hulp.

Virus ?

In Duitsland is een nieuw virus.
Ik kan alleen nix vinden over dit virus op een nl server.
Dit virus is deze week ontdekt.
Je gaat dan wel denken of ik dat virus heb.
pppffff
:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan