rdr_kingma
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 nov 2005
Hallo allemaal..!
Mijn computer loopt steeds vast.De cursor staat dan vast op mijn beeldscherm en de computer doet helemaal niks meer.Het beeld word zwart,krijg soms strepen in beeld of stukken beeld te zien.als mijn beeld zwart word zegt mijn motherboard
memory test failed !!De winkel zegt dat het mijn videokaart is.Een vriend zegt mijn geheugen.
Mijn geheugen is Dimm pc1066 184 piins 256MB rimm brand/brnd 2x.Dat is geheugen voor +- 90 euro mijn video kaart is een geforce 5600 fx. met nog 2 weken garantie.Als om mijn kaart 2 jaar garantie zit.
Ik kan geen 3dmark draaien want hij loopt vast.ik kan ook geen memtest86 draaien want hij loopt vast.Wat moet ik doen.Ik schijf dit al voor de 3x want hij liep net ook weer vast.pppffff
THANX ALLEMAAL.:thumb:
Mijn computer loopt steeds vast.De cursor staat dan vast op mijn beeldscherm en de computer doet helemaal niks meer.Het beeld word zwart,krijg soms strepen in beeld of stukken beeld te zien.als mijn beeld zwart word zegt mijn motherboard
memory test failed !!De winkel zegt dat het mijn videokaart is.Een vriend zegt mijn geheugen.

THANX ALLEMAAL.:thumb: