Memorystick werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Byte
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
probeer optie 2, en neem dan de driver die je gedownload hebt (of bij je stick geleverd heb gekregen)
instaleer deze, en hopla daar is ie

ok eerste optie en dan kom ik in t scherm waar ik moet aangeven waar hij zoeken moet

-diskettestaion
-cd-romstation
-micorsoft windows update
of
-een locatie specificeren met een balkje waar je een en ander kan intypen

dat verhaal van optie 2 begrijp ik niet aangezien ik niks gedownload heb. dus hou t bij optie 1 als je t niet erg vind

Je kan de laatst aangepaste drivers downen op de site van de fabrikant.
Kan ook gewoon de drivers pakken van instal-cd.

Succes

Okee, ik wil niet vervelend zijn, maar wat daar staat klinkt mij als Chinees in de oren. Sorry. Maar in ieder geval bedankt.

Groetjes

freno bedoeld dat je drivers (instalatie programma) kan downloaden op de site van de fabrikant van je stickie

Ik had gehoop dat ik verder had gekunt met dat instalatiegedeelte waar ik het met Robbie34 over had. Dat begreep ik tenminste. Maar evengoed bedankt voor de reacties.

Groetjes van een computer-nitwit

OK.
Op de volgende site kan je de waarschijnlijk de drivers (dat is een programma dat ervoor zorgt dat windows '98 weet wat een memorystick is en hoe deze aangestuurd moet worden):
http://www.softwarepatch.com/utilities/lexar-jumpdrive.html

De goede zoeken en uitpakken.
De pc opnieuw opstarten met stick erin, melding nieuwe hardware, drivers aangeven of zelf zoeken. Uiteraard verwijzen naar daar waar jij hem uitgepakt hebt.
dan zou het moeten werken.
Weet niet wat je eral aan drivers opgezet hebt, maar als je het niet zeker weet, haal het er eerst af.

Niet opgeven, succes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan