Memorystick wordt niet meer herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

quivver

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Mijn zus haar Sandisk Cruzer Micro 256mb wordt niet meer herkend bij het aansluiten, maar het lichtje brandt nog. Iemand een idee of hij dood is of het aan iets anders ligt?
Ik heb het in 3 computers geprobeerd, met hetzelfde resultaat: aansluiten, lichtje, verder mooie decoratie maar daar blijft het bij

Misschien is die dood... probeer de drivers opnieuw te installeren. (Ow ja als je niet "hardware veilig verwijderen" doet kan de kans best groot zijn).
Zit er nog garantie op? Anders gewoon even naar de winkel gaan! :)

Inderdaad, dat is een oplossing... Voor de stick zelf, voor de data ben ik dus lekker pineut! En hardware veilig verwijderen gaat niet, gezien hij hem niet herkent.
Wat de drivers betreft: die zijn er niet, ook niet op de site van Sandisk. Wel voor Win98, maar voor XP is dat niet nodig, staat er.

Ja ik heb nu zo vermoeden dat je stick dood is... je data ben je zo wie zo dan kwijt:( Probeer altijd een backup te maken op je pc en up-to-date natuurlijk. Zoals je ziet ben je veel data verloren en voel je gewoon rot. Maarja volgende keer beter en succes

Als je een draadloze muis hebt, kijk dan uit. Ik heb zelf 4 of 5 keer een dooie Apacer-stick gehad. Sinds ik de stick uit de buurt heb gezet van de ontvanger van mijn Logitech draadloze muis heeft het probleem zich nooit meer herhaald.

Bedoel je tijdelijke problemen of echt kapot door de ontvanger?

Ik bedoel echt kapot. Gelukkig doen ze bij MyCom nooit moeilijk en heb ik vier keer een nieuwe gekregen.

Heb eenzelfde soort probleem.
Echter, bij mij wordt de stick wel herkent in andere computers en ook krijg ik in de taakbalk het "hardware veilig verwijderen" icoontje.
Driver vervangen heeft niet geholpen.
Vreemd, maar misschien dat iemand een oplossing weet.

edit; onder schijfbeheer zag ik hem staan, heb dan even de stationsletter gewijzigd. En daar was het stickje

GreetZ Qistnx

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan