memorystick

Status
Niet open voor verdere reacties.

guidobothmer

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2002
Hoi

Ik heb een vraagje. Onlangs heb ik een memorystick gekregen van het merk sweex. Nu zal dit wel een onbekend merk zijn maar het werkt wel. Nu zul je denken waarom zeur je dan. Nou omdat ik graag wil weten hoe ik via verkenner makkelijk mijn gegevens op deze pen kan zetten. Via een ander progje zie ik het nammelijk wel maar via verkenner niet. Ik wil graag alles vanuit verkenner kunnen besturen.

Mijn dank is nu al groot.
groetjes Guido

Welk besturingssysteem heb je, en welke hardware gebruik je om je memorystick te lezen / schrijven?

Geplaatst door ojan
Welk besturingssysteem heb je, en welke hardware gebruik je om je memorystick te lezen / schrijven?
;) Hij staat in xp als je boven kijk :D.

guidobothmer heb je het over zo'n usbpen memorystick ??

Die hoort volgens mij herkend te worden als een extra harde schijf. Kijk eens bij 'deze Computer' of hij daar bij staat.

Hoi ik draai onder windows XP en ik heb al bij Mijn Computer gekeken maar helaas hij herkent hem niet als extra harde schijf. Het gaat inderdaad om een zo'n geheugenpen.

Staat in de handleiding of op de verpakking ofzo wel dat de memorypen over de mogelijkheid beschikt om vanuit verkenner gebruikt te worden?

Hallo.
Ik heb ook een sweex memorypen ,vanaf win 2000 hoef je geen drivers te installeren,dat moet alleen met win98SE en win ME.
bij mij word ie gewoon zichtbaar als een extra schijf,werkt perfect .
Ik heb hier 3 computers ,winxp,win2000,win98SE op alle 3 werkt ie perfect.
Ik heb de 64 MB versie.

Ja het is gelukt

Ik heb eens zitten kloje en de pen in een andere usbpoort gestopt en jawel het werkt.

Ik dank jullie voor de adviesen

ik heb het zelfde

Mijs usb stick werkt wel op andere computers maar niet op de poorten van mijn Dell Optiplex hier, thuis zelfde computer doet hij het wel, RARA wat zou het kunnen zijn ?

@neotrans,
je mag zelf even een nieuwe vraag aanmaken, deze topic is van 2003.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan