memorystick

Status
Niet open voor verdere reacties.

nve

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
9
Probleem met memorystick. Ondanks juiste aansluiting(geen foutmelding apparaatheer) zijn bestanden"veelal"verdwenen. Bij kopieren naar harde schijf melding:kan bronbestand niet vinden. Diverse keren opnieuw geinstalleerd, doch probleem blijft. Wie helpt mij?
 
Ik he zoiets gehad met de mijne van typhoon. Dat ding een keer formateren en probleem was weg
 
Ik heb de stick meerdere keren geformatteerd. Geen verbetering.
Ik gebruik Windows XP Home Edition; Memeorystick Apacer Handy Steno 2.0 128MB
Hij werkt wel goed op mijn werkplek(Windows 2000) Wie helpt mij?
 
Stop de stick eens in je PC, ga naar apparaatbeheer en verwijder hem uit apparaatbeheer. Haal de stick er nu uit en herstart je PC. Als hij opnieuw opgestart is stop je de stick er opnieuw in en als het goed is wordt hij nu opnieuw herkend.
 
Ook dit heb ik meerdere keren gedaan. Doch het probleem blijft. Is opnieuw Windows XP installeren wellicht nog de enige optie?
 
Ik hou je niet tegen, maar ik zie ook niet echt in wat dit eraan zou verhelpen.
 
heb jij enig idee wat er dan aan de hand kan zijn. Ik denk dat ik alles al geprobeerd heb.
 
Is je memorystick officiëel wel compatibel met XP? En heb je meerdere USB-poorten geprobeerd?
 
Volgens de site van apacer is de stick compatible. Ik heb ook meerdere usb-poorten geprobeerd. Mij dv-camera functioneert prima op de usb-poorten, evenals een andere memorystick(langzame). Krtom het blijft voor mij een raadsel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan