memorystick

Status
Niet open voor verdere reacties.

elzepelsje

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2005
De memorystick van mijn dochter kan niet gelezen worden nadat ze op een andere computer gewerkt heeft en daarvan bestanden heeft opgeslagen. Er wordt gezegd dat ze hem moet formatteren maar daar schiet je natuurlijk niets mee op want dan ben je alles kwijt! Er werd al geopperd dat het zou komen doordat de computer op school een andere schijfletter heeft, iemand die hier ervaring mee heeft en wat doen we eraan?

Weet niet of het bij U helpt,vanmiddag op deze manier iemand geholpen.

Doe de Stick er in ,en herstart de Computer.
Leest hij hem dan wel?

Wellicht was het probleem dat er een ontvanger van een draadloze muis in de buurt van de stick heeft gestaan. Ik heb zelf vier keer een Logitec memory stick moeten vervangen omdat ik steeds dergelijke meldingen kreeg. Tot ik mijn stick verder van de muisontvanger af zette. Sindsdien nooit meer een probleem gehad.

Arthur

Oplossing?

Van de servicedesk van Apacer kreeg ik het volgende advies; Ik zou een schijfletter aan de stick toe moeten kennen die niet in gebruik is op de systemen waar regelmatig op gewerkt wordt. Ik ga dat eerst maar eens proberen, bedankt voor de tips en misschien heeft iemand anders nog wat aan dit advies ( als het lukt tenminste ) ,laat ik nog weten.
Zal dan ook uitleggen hoe je dat doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan