memorystick

Status
Niet open voor verdere reacties.

amoxiciline

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2006
:confused: Ik heb vandaag een memorystick gekocht van het merk San Disk. Cruzer micro usb flash drive en wel van 1.0 GB.
Als ik deze stick in de computer doe gaat het goed, maar als ik hem via "mijn computer" opzoek zegt deze initializing. Je ziet dan een zonnetje dat 3 keer rond gaat en vervolgens lijkt het of de hele compter vast zit. Zonnetje verdwijnt, tekst initializing blijft staan, muis niet meer beweegbaar en afsluiten volgens ctrl+alt+del doet het ook niet.
Nu al 7 keer geprobeerd op alle 3 de USB poorten.

Als ik de lokatie opzoek via "mijn computer"en bestanden ernaartoe sleep dan zegt hij dat er een leesfout is. bestanden op deze cd-rom hebben het kenmerk alleen-lezen. u kunt geen gegevens naar deze cd rom verplaatsen. Software zou op deze stick moeten staan ofzo. Zie alleen een read-bestandje maar geen programma op de disk. Zou ik dit misschien missen ofzo?

Weet iemand hoe dit werkt??

Ik heb dezelfde stick sinds enkele weken, maar dan die van 0,5 GB. Werkt gewoon via slepen en/of kopiëren; nooit problemen mee gehad.
CDRom??? Bij mij heet ie verwisselbare schijf en dat is het toch ook?

Er staan idd enkele bestanden op (volgens mij voor encryptie en zo), zie screenshot. Maar ik heb nooit een programma nodig gehad om de stick te gebruiken; zoals gezegd: gewoon bestanden slepen of kopiëren/plakken.

Misschien even terug naar de winkel om te ruilen voor een werkend exemplaar?

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    64,2 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Ik heb ook die van 1GB. Bij mij stonden er ook bestanden op. Ik heb hem gewoon
gelijk geformatteerd, geen probleem. Formatteer hem eens met een andere PC, en
kijk eens of hij dan werkt? Zo niet, terug naar de winkel.

nieuwe

ik ben met de stick terug gegaan naar de winkel waar hij het wel gewoon deed. Ik heb een nieuwe meegekregen en deze doet het wel gewoon in mijn computer. Dus bij deze probleem opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan