memtest: 2706 fouten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zleek
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zleek

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2001
Hi,

Ik heb 40 minuten memtest laten draaien. Hij vond >2706 fouten op mijn 512mb geheugenkaartje. betekend dat dat ie aan vervanging toe is? :s

Heb je problemen met je PC dan...Is hij langzamer geworden of heb je hardware foutmeldingen!!

Geplaatst door Raymond Bos
Heb je problemen met je PC dan...Is hij langzamer geworden of heb je hardware foutmeldingen!!

beide, zowel blauwe schermen, als vastlopers en trage programma's. Bijvoorbeeld IE, start menu, bureaublad etc.

Lijkt me duidelijk dan. Kijk eerst of alles softwarematig in orde is. Spyware en virusvrij. Defragmentatie en dergelijke doen en blijf je probs houden zou ik er een ander bankje in doen. Niet zo heel duur meer tegenwoordig.

Geplaatst door Raymond Bos
Lijkt me duidelijk dan. Kijk eerst of alles softwarematig in orde is. Spyware en virusvrij. Defragmentatie en dergelijke doen en blijf je probs houden zou ik er een ander bankje in doen. Niet zo heel duur meer tegenwoordig.

€120,- klopt dat een beetje?

120 euro is al aan de hoge kant...

Wat heb je voor derest in je pc zitten?

Geplaatst door Zleek
Hi,

Ik heb 40 minuten memtest laten draaien. Hij vond >2706 fouten op mijn 512mb geheugenkaartje. betekend dat dat ie aan vervanging toe is? :s
Heb je toevallig met de geheugen instellingen lopen rommelen in het Bios.(RAS en CAS)

Sorry voor delate reactie. Nee ik heb er niets aan vgeranderd. Maar nu ik windows opnieuw heb geinstalleerd loopt ie al een stuk beter. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan