Men of Valor

• Onderwerp starter Onderwerp starter atr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

atr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2007
Het installeren van het spel verloopt volgens de regels maar zodra ik het spel wil opstarten
geeft de computer aan kan written in het geheugen niet vinden,wat kan ik doen om het op te lossen.
Ligt het aan het spel of heb ik een probleem met de pc

help men of valor

Ik heb presies het zelfde maar dan in een missie in het spel zelf kan ik hoog uit een minuttje spellen ik zou graag hulp willen:confused:

B.V.D Pvterik

wat handig kan zijn is fftjes een printscreen van de melding dan word het iets duidelijker en kan er tog iets beter geholpen worden

dus hierbij kan je missgien ff een printscreen ervan uploaden?

:)

Kheb hem opniuew geinstaleerd en hij doet het alweer ma tog bedankt en er stond iets met geheugen me broertje heeft het nu ook bij dit spel hoe kan ik dit oplossen

misschien voldoet de pc niet aan de specificatie van het spel of driver van geheugen kaart is niet volledig up to date kan allemaal

maar maak eens een printscreen van die ene error en doe ff bij een bijlage dan kan ik et zien

Probleem al verholpen moest een patch instaleren maar tog bedankt

Pvterik

Ik kan wel gewoon de hele dag single player spelen maar wnr ik online wil moet ik patch downloaden dus ik doet dat en geeft hij ook een foutcode(een anderen)Voeg me ff toe
hendriksen6@msn.com
BVD
Pvterik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan