Men of war Mods (maps)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Hallo,

Weet iemand hoe ik dus gedownloade maps en mods installeer in Men of War?

waarschijnlijk, als t goed is tenminste, dit er bij een text bestandje, genaamd Readme.txt, of iets anders. waarin precies staat wie t heeft gemaakt en wat je ermee moet doen.
is dit niet t geval dan is dit een fout van de maker en een beetje vreemd, misschien dat je wel een email adress van de maker kunt vinden en m dan kunt mailen hierover.

helaas kan ik je niet verder helpen daar ik deze game niet speel, maar ik maak zelf wel veel sp-maps voor first p shooters en dacht antwoord toch even.

succes,
leon

is er anders op die site waar je ze vandaan haalde geen install instructies te vinden, of een forumpje waar je vragen kan stellen?

helaas heb ik nu niet veel tijd anders had ik even verder voor je gezocht.
maar, zelf ben ik een fan van de maps en mods download site Moddb.com
en daarop staat ook heel maps en mods voor Men of War.

misschien dat je anders daar even moet kijken, en er dan eentje van moet downloaden.
daar kun je dan wel de maker mailen, (er is altijd een Contact knop!) die je kan zeggen hoe je zijn mod of map moet installen, en als je die dan kunt installen dan weet je ook gelijk hoe je de anderen moet installen die je al hebt.

hier is de Moddb Men of War site;

http://www.moddb.com/games/men-of-war

in het midden van de pagina zie Latest pc downloads met een 6 tal mods eronder. klik er eentje van aan en download die, mocht daar geen install readme.txt bij zitten dan klik je gewoon even op die site links boven op de Contact knop en je kan m mailen met je vraag.

of, er is vast wel ergens een men of war modding forumte vinden waar ze je kunnen helpen, zal even checken;

beter nog, vond net het officiele forum van de makers van Men of War, (ic company). en daar zag ik al andere vragen over mods, hier kunnen ze je zeker verder helpen.
even inloggen en vraag plaatsen, na even gezocht te hebben natuurlijk.
want dikke kans dat iemand anders al de vraag heeft gesteld, dan heb je gelijk t antwoord.
sorry dat ik t niet even verder kon uitzoeken,

succes
leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan