Meneer van 83 wil graag door zijn dochter gebeld kunnen worden, maar dat lukt niet ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Ik probeer iemand te helpen met een Samsung Smarttelefoon, maar daar heb ik helaas nog geen echte ervaring mee.

De betreffende meneer van inmiddels 83 jaar wil door zijn dochter gebeld kunnen worden, maar dat wil op één of andere manier niet lukken. Zijn schoonzoon kan hem wel bellen, maar zijn dochter krijgt na een paar keer overgaan een soort ingesprektoon.

Meneer heeft een Samsung S3 mini, heeft een simkaart van Hollandsnieuwe, zo ook zijn dochter en schoonzoon die beide een iPhone hebben.

De voicemail van meneer staat uit, want anders hoort meneer de telefoon te laat, daarbij is de voicemail hem toch te ingewikkeld.

Mijn vermoede is dat hij op één of andere manier per ongeluk het nummer van zijn dochter op een lijst van ongewenste telefoonnummers heeft geplaatst, iets anders kan ik niet bedenken, maar waar kan ik die vinden en hoe kan ik hem helpen dat ongedaan te maken?

Graag stap voor stap uitleggen, dan kom ik er mogelijk wel in uit.

Even meedenken ook.
Als zijn dochter belt gaat de telefoon dan ook daadwerkelijk over bij die meneer of hoort zijn dochter heem alleen overgaan op haar telefoon. Dit vraag ik omdat als het nummer inderdaad geblokkeerd is hij geheel niet over hoort te gaan.

Mocht dat nummer toch geblokkeerd staan dan moet dit zo op te lossen zijn

- kies telefoon op je startscherm
- linker menu knopje: oproep instellingen
- oproep weigeren
- lijst automatisch weigeren beheren

Meneer had toch per ongeluk zijn dochter geblokkeerd, dat kon ook bijna niet anders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan