Mening en advies gevraad

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruterink

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
Hallo,
Na lang werken is de site van de band waar mijn zoon in speelt weer en stapje verder. Graag jullie mening over de site, en de volgende vraag; sinds vandaag hebben we er een filmpje welke ik met de dv-camera heb gemaakt op gezet, maar om het te bekijken moet hij eerst helemaal binnengehaald worden.Hoe kunnen wij hem op de site krijgen zodat hij direkt bekeken kan worden( streamen)
De site is te zien op ;
www.disinfusible.nl
Vast bedankt,
Riny

mooie site hoor! alleen die groene tekst op die zwarte achtergrond soms... dat is wat minder... Maar het menu vind ik heel mooi!:thumb:
misschien zou je er nog een tekst bij kunnen zetten van wat het nou precies is... want nergens staat informatie over de band... maar ik geef het een 7..

en oja... misschien moet je de titel even aanpassen... die is nu: nieuwe pagina 1 ;)

en met die filmpjes kan ik je helaas niet helpen... heb ik echt geen verstand van..

Van die video's weet ik ook niet precies helemaal.
Paar opmerkingen over de site.

Op eerste gezicht ziet het er niet slecht uit, maar ik zou effe wat doen aan de volgende dingen.

*Zoals al eerder is vermeld de titel veranderen want nu zie ik in de blauwe status balk en onderin nieuwe pagina.
*Bij het gastenboek staat helemaal aan het einde iets in blauw dat is niet echt leesbaar.
*Misschien die lijn van je frame een ander soort kleurtje geven of helemaal weg halen.
*Persoonlijk vind ik het ook mooier als je de twee scrolbalken een andere kleur geeft het is nu zo een standaard windows kleur bij mij.

Hopelijk kan je wat meer met mijn puntjes.

Greetzz York

mening en advies gevraagd

Hallo,
Bedankt voor alle reakties en tips.
Wat het probleem met het filmpje betreft, dit is opgelost.Het lag aan de BSplayer.Na enkele instellingen van deze player te hebben aangepast en WMPlayer opnieuw te hebben geinstalleerd werkt alles nu zoals het hoort.

M.v.g. R.Ruterink.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan