mening over acers aspire 1363

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theowz

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2004
Berichten
46
hey mensen..
ik zou graag willen weten wat jullie van de acer aspire 1363wlmi (amd-3000 ) vinden :) deze wil ik binnenkort gaan kopen :love:
wil de pc gaan gebruiken voor draadloos internetten btje Quake via inet spelen en mp3ss video luisteren :)
groetjes
Theowzz
 
Voor jou doeleinden een aardig ding alhoewel ik niet kapot ben van de processor.
Wat ga je ervoor betalen?
 
k betaal er 850 euri voor..
als je een andere goede pc weet voor deze doeleinden met betere processor laat eff wete :)
 
hoi,

hoe groot is de harde schijf en het geheugen?

dan weet ik misschien een betere voor minder geld :rolleyes: :D dus als je dat even doorgeeft. bedankt
 
ik heb 2 keuzes

1. ASPIRE 1363LMI SEMPRON-2800+ 40GB 512MB 15IN DUAL-DVDRW WXPH IN (SEMPRO)
voor 800 euri
of
2. ASPIRE 1363WLMI SEMPRON-3000+ 60GB 512MB 15IN DUAL-DVDRW WXP IN (SEMPRO)
voor 850 euri
 
het verschil tussen die 2 is mij niet egt duidelijk??
welke zouden jullie kiezen?
 
Het verschil igt et em in de grotere harde schijf en de wat snellere processor;). en voor die 50 euro zou ik dan toch maar gelijk voor die onderste kiezen. kan trouwens geen goedkopere vinden.:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
hebben jullie enig idee wat een leuke laptop is?
ik wil ermee draadloos internetten..
msnen
btje quaken via internet..
dvd branden hoeft er niet perse bij..
gr
 
NIET DOEN, ik heb zelf een acer, aspire 1400 en heb er ontzettend veel problemen mee,
Bij de helpdesk van Acer wisten ze me zelfs te vertellen dat de Aspire series opgewaardeerde "spoelcomputers" zijn, daar zijn ze eigenlijk voor ontworpen.
De travelmate serie schijnt een stuk beter te zijn.
Mijn problemen met de laptop zijn nog steeds niet bekend, maar hij stopt er steeds mee bij geheugen vretende aktiviteiten, we hebben al alles getest en bij acer zelf weten ze er ook geen raad mee.
Mijn advies is, een HP of toshiba, (dan maar iets duurder)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan