Hallo allemaal ik ben nieuw hier en heb even jullie mening nodig over een videokaart.. Ik zelf ben in het bezit van een sapphire X1950pro 256mb, die is helaas met overhittingsverschijnselen terug gegaan voor RMA. Het probleem is dat deze aktie nog 6 weken kan gaan duren voordat de kaart terug is, maar aangezien ik morgen vakantie krijg en toch een beetje wil gamen en films wil kijken ben ik ven op zoek naar een tijdelijke kaart. Ik ben absoluut geen die-hard gamer, ik speel games zoals myst, NFS, Tony hawk, company of heroes maar niet echt heel de dag ofzo. Nu kan ik van iemand een gebruikte Sapphire X1800XT 512mb overnemen voor een zeer leuke prijs, ik weet dat het maar voor tijdelijk is, maar toch wil ik geen haperende beelden en dat soort dingen in mijn vakantie. Zeggen jullie nou dat is opzich nog wel een zeer nette kaart (was natuurlijk een top kaart) of hebben jullie zoiets van, nou nee dat word helemaal niets met die kaart... Bedankt voor komende reactie`s en ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze beslissing..
P.s. Als jullie zeggen dat deze kaart veel herrie maakt, dat maakt niet uit heb zelf nog een zalman koeler die gemonteerd gaat worden...
P.s. Als jullie zeggen dat deze kaart veel herrie maakt, dat maakt niet uit heb zelf nog een zalman koeler die gemonteerd gaat worden...